کد مطلب: ۵۷۶۰۳۴

متوسط اجاره آپارتمان در شیراز / هزینه‌های جدید اجاره‌نشینی در شیراز

متوسط اجاره آپارتمان در شیراز / هزینه‌های جدید اجاره‌نشینی در شیراز

بر اساس قیمت مسکن در شیراز و متوسط قیمت خرید و فروش آپارتمان، فهرستی از متوسط قیمت اجاره مسکن در برخی از مناطق شیراز تهیه شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بنا بر آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار و قیمت مسکن در شهر شیراز، فهرستی از متوسط اجاره ماهانه در برخی از مناطق شیراز به دست آمده است.

بر اساس داده‌های ثبت شده در جدول زیر، شهر صدرا با اجاره ۲٫۹ میلیون تومان از مناطق ارزان حومه شیراز و شهرک گلستان و فرهنگیان با اجاره حدود ۴٫۸ میلیون تومان از مناطق ارزان شیراز برای اجاره‌نشینی هستند.

شهرک سراج و ریشمک مناطقی هستند که با متوسط اجاره در کانال ۵٫۵ میلیون تومان ثبت شده‌اند. متوسط اجاره در منطقه درکی ۶٫۲ میلیون تومان، زرهی و قدوسی شرقی ۶٫۶ میلیون تومان ثبت شده است.

متوسط اجاره برای یک آپارتمان ۸۰ متری در منطقه قدوسی غربی ۶٫۷ میلیون ثبت شده است از در بین مناطق ذکر شده در جدول زیر گران‌ترین نرخ اجاره را دارد.

در جدول زیر متوسط اجاره برای یک آپارتمان ۸۰ متری را در برخی از مناطق شیراز و حومه مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط اجاره یک متر مربع و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی ۸۰ متری دو تا پنج سال در شهر شیراز و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)(قیمت‌های گزارش شده حاصل جمع اجاره بهای ماهانه و سه درصد مبلغ ودیعه است.)

45 page 0001 3 2

آخرین اخبار بازار مسکن را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سلیمان بهرامی ترک

    با سلام شما چرا و به چه منظور این اجاره بها را در اخبار درج کردید.آخه این مالکین همین اظهارات را سند یا چماق می کنند میزنند سر مستاجر بدبخت.

  • ناشناس

    به نظر بنده مصوبه ستاد ملی مبارزه کرونا دلیل اصلی افزایش بی حد و حصر اجاره ها شده است
    هرجا دولت اقدام به نرخ گذاری دستوری کرده و یا در روابط و تعاملات تجاری و اقتصادی مردم دخالت کرده باعث خرابتر شدن اوضاع و تورم شده است.
    اگه ستاد ملی مبارزه با کرونا مصوبه نداده بود مالکان و مستأجران بهتر باهم کنار می آمدند.

  • ناشناس

    این آدم یا خیلی بیکار هست یا غرض و مرض داره که با درج این آگهی، مالک و مستاجر رو به جون هم میندازه !!

  • ناشناس

    هرچی اجاره گرانتر بشه مردم به روستاها پنهان مبرن چند سال آینده ۵۰درصد خونه های شیراز خالی ازاجاره نشین میشن

  • ناشناس

    اشتباه فکر کردی آقای مافیای مسکن دیگه گذشت روزت تمومه

  • ناشناس

    پدر همه رو سایت دیوار سوزنده تمام کرومیت از اونجاست هر کی میخاد قیمت بده اول سایت دیوار میبینن صاحب خانه خون نداره

  • حبیب قیطاسی

    از ما که گذشت ولی مستاجر عزیز ازدواج نکن نذار بچه دار بشی که همش بدبختیه

  • ناشناس

    خراب بشه این برنامه کثیف ولجن دیوارکه شده مرجع قیمت گذاری همه چی توایران.

  • صبحان

    خوب قیمت هر متر مربع ساخت خانه با مصالح پنج میلیون و هفتصد هست حالا کلاه تون رو قاضی کنید به غیر ارزش ملک که تو شوره زار سیستان باشد با متری دو میلیون تومن زمین خشک و خالیش یا تو فرمانیه تهران باشد با متری یک میلیارد و پونصد زمین خشک و خالیش حالا به نظرتون اجاره اش تو شیراز چند باید باشه.

  • ناشناس

    والا دولت محترم مصالح را به کول خدارسوند سیمان دونه هفتادتومن اجاره هآ قیمتهاشون ناخواسته بالامیره هدفی مه دقیقا مسعولین ودولت میخوان فقط اگر مردم بیان بچه دارنشن جوونها ازدواج نکنن جلوی رشت جمعیت گرفته نشه تا انشالله مملکت ما بمونه برای مسعولین ودولت چون به این عزیزان وحی رسیده هرکدام بالای پانصدسال با بچه هاشون میخوان عمربکنن