کد مطلب: ۴۰۷۹۸۶

قیمت ارز صرافی ملی ۹۸/۸/۱۱

اولین قیمت ارز در هفته / دلار گران شد

اولین قیمت ارز در هفته / دلار گران شد

نرخ ارز در صرافی‌های بانکی امروز در حالی تعیین شد که قیمت دلار و یورو نسبت به روز پنج‌شنبه افزایش یافت و قیمت دلار با رشد 100 تومانی به رقم 11 هزار و 250 تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیو ز، امروز شنبه یازدهم آبان ماه قیمت ارز صرافی ملی اعلام شد.

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در این صرافی‌ها در اولین ساعات روز، 11250 تومان اعلام شده است. همچنین این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 11050 تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار در بانک مرکزی 4200 تومان قیمت خورده است.

امروز قیمت یورو برای فروش در صرافی‌های بانک‌ها 12550 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 12450 تومان است. بهای یورو در بانک مرکزی نیز 4689 تومان تعیین شده است.

ملی 11 آبان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    با سلام
    با توجه به اینکه وضعیت تولید در کشور خوب نیست و بخش زیادی از پول صادرات هم بدلیل محدودیت ها و تحریم های بانکی به سیستم بانکی کشور بر نمی گردد به نظر می رسد نرخ ارز از این مقدار که هست پایینتر نمی آید و در دو سه ماه پیش رو تا پایان سال 98 افزایش نسبی قیمت انواع ارز را داشته باشیم. پس افرادی که برای سفرهای نوروزی و یا سایر موارد نیاز به دلار یا یورو یا سایر ارزها دارند بهتر است نسبت به تهیه آن زودتر اقدام کنند

    • ناشناس

      کاملا اشتباه است. این نظر افرادی است که به دنبال گران کردن نرخ ارز هستند. می خواهند تقاضا را بالا ببرند تا قیمت افزایش یابد.