کد مطلب: ۵۳۹۸۷۰

قیمت امروز خودرو ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

خودروهای صفر میلیاردی کدامند؟ + جدول

خودروهای صفر میلیاردی کدامند؟ + جدول

بر اساس اطلاعات به دست امده از سایت دیوار، فهرستی از ۱۴ خودرو در محدوده قیمتی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تا ۲/۵ میلیارد تومان تهیه شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار خودروهای خارجی در یک سال گذشته با توجه به افزایش نرخ ارز، با افزایش قیمت زیادی همراه بود. بسیاری از خودورهای خارجی که در محدوده قیمتی چند صد میلیونی معامله می‌شدند در کم‌تر از دو سال به محدوده قیمتی میلیاردی رسیدند.

بنا بر آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، لیستی از ۱۴ خودرو از خودورهای میلیاردی در بازار به دست آمده است.

با توجه به لیست موجود، نیسان جوک با قیمت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و میتسوبیشی ASX با قیمت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، دو تا از ارزان‌ترین خودرها در محدوده قیمتی ۱/۳ تا ۲/۵ میلیارد تومان هستند.

خودورهای هیوندای توسان ix35، میتسوبیشی اوتلندر تیپ ۵، کیا اپتیما هیبرید و هیوندای سانتافه ix45 خودروهایی هستند که در محدوده ۱/۷ تا ۱/۸ میلیارد تومان در بازار خودرو معامله می‌‌شوند.

گران‌ترین خودرو در بین خودروهای جدول زیر، خودروی بی‌ام‌و سدان ۳۲۰i با قیمت ۲/۵ میلیارد تومان است.

در ادامه جدول قیمت خودروهای بین یک میلیارد و ۳۰۰ تا ۲/۵ میلیارد تومان را مشاهده می‌کنید.(قیمت خودروها به صورت روزانه، بر اساس بررسی میدانی معاملات انجام شده در مراکز تعویض پلاک، کارشناسی‌های روزانه خودرو، معاملات روزانه نمایشگاه‌داران ماشین و تماس‌های روزانه با فروشندگان اتومبیل استخراج می‌شود.)

3 7

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    پورشه کاین اس صفر ۲۰۱۴ : ۱۵ میلیارد تومان.
    پورشه کاین اس صفر ۲۰۱۳ : ۱۰ میلیارد تومان.
    موجودی در عباس آباد تهران.

  • ارش

    واقعا تاسف اوره