کد مطلب: ۴۵۱۸۷۰

قیمت انواع موتورسیکلت در امروز ۹۹/۳/۳

قیمت انواع موتورسیکلت در امروز ۹۹/۳/۳

در شرایطی که خیابان‌ها از ترافیک مملو شده‌اند خیلی از افراد تمایل به خرید موتورسیکلت دارند. در این گزارش قیمت برخی از مدل‌های پرفروش موتورسیکلت را جمع‌آوری کرده‌ایم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، موتورسیکلت یکی از وسایل نقلیه مورد توجه جوانان است و در شرایطی که خیابان‌ها از ترافیک مملو شده‌اند خیلی از افراد تمایل به خرید موتورسیکلت دارند. در این گزارش قیمت برخی از مدل‌های پرفروش موتورسیکلت را جمع‌آوری کرده‌ایم و یک مدل از آن را بررسی و معرفی می‌کنیم.

قیمت انواع موتورسیکلت به شرح زیر است:

مدل موتورسیکلت قیمت (تومان)
آپاچی ۲۰۰ ۳۱٫۰۰۰٫۰۰۰
آپاچی ۱۸۰ ۲۳٫۰۰۰٫۰۰۰
باجاج پالس ۲۲۰ ۲۴٫۰۰۰٫۰۰۰
باجاج اونجر ۲۲۰ ۲۹٫۰۰۰٫۰۰۰
باجاج پالس NS200 ۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰
بنلی TNT 250 ۵۱٫۰۰۰٫۰۰۰
بنلی Leoncino 250 ۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰
تی وی اس ویگو ۲۲٫۰۰۰٫۰۰۰
رگال رپتور اسپایدر ۲۵۰ ۶۵٫۰۰۰٫۰۰۰
کاوازاکی نینجا Z250 ۱۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰
کاوازاکی نینجا ۲۵۰ ۹۳٫۰۰۰٫۰۰۰
کویر موتور CDI 200 ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰
کویر موتور رادیسون ۲۵۰ ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰
کویر موتور اس تی آر ۲۰۰ ۱۱٫۰۰۰٫۰۰۰
کی تی ام RC 200 ۶۵٫۰۰۰٫۰۰۰
کی تی ام RC 250 ۸۴٫۰۰۰٫۰۰۰
کی تی ام SX-F 250 ۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰
کی تی ام ۲۵۰ ۷۶٫۰۰۰٫۰۰۰
هوندا موتور CRF 250L ۱۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰
وسپا اسپرینت ۱۵۰ ۱۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰
وسپا پریماورا ۱۵۰ ۱۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰

معرفی و بررسی فنی بنلی TNT ۲۵۰

بنلی یک شرکت موتورسیکلت‌سازی است که در سال ۱۹۱۱ در کشور ایتالیا تاسیس شد و یکی از قدیمی‌ترین سازندگان موتورسیکلت به شمار می‌رود. بنلی پس از چندین سال فعالیت، به دلیل ورود موتورسیکلت‌سازان ژاپنی به بازار اروپا دچار مشکلات زیادی شد و عملا زیر سایه دیگر کمپانی‌ها قرار گرفت. بنلی اکنون در اختیار چینی‌ها قرار دارد و محصولات آن هم در زمره موتورسیکلت‌های چینی قرار می‎‌گیرند.

11948017 231

محصولات بنلی از سال ۱۳۹۵ وارد کشورمان شد که TNT ۲۵۰ یکی از قدرتمندترین مدل‌های وارد شده به ایران به شمار می‌رود. این موتور با نام TNT ۲۴۹ هم شناخته می‌شود و یکی از قدرتمندترین موتور‌های خیابانی در ایران محسوب می‌شود. موتور بنلی TNT ۲۵۰ حجمی معادل ۲۴۵ سی سی دارد و می‌تواند ۳۱.۵ اسب بخار قدرت و ۲۱.۲ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده ۶ سرعته با کلاچ دستی به چرخ عقب انتقال پیدا می‌کند.

11948018 992

بنلی TNT ۲۵۰ در کنار قدرت و عملکرد خوب، ظاهر زیبا و جذابی دارد و صدای خروجی اگزوز آن هم جذابیت خاص خود را دارد. البته این موتورسیکلت مشکلاتی هم دارد از جمله داغ کردن بیش از حد به ویژه در صورت روشن بودن مداوم که می‌تواند مشکلاتی را هم برای موتور آن ایجاد کند. بنلی TNT ۲۵۰ قیمت بالایی دارد و به نوعی یکی از گران‌ترین موتورسیکلت‌های خیابانی محسوب می‌شود.

11948025 420

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.