کد مطلب: ۵۸۸۴۴۴

جدیدترین قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۲۵ مهر

جدیدترین قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۲۵ مهر

قیمت تخم مرغ در سوپرمارکت‌ها و خرده فروشی‌ها شانه‌ای بین ۴۵ تا ۵۵ هزار تومان است. این در حالی است که طبق اعلام مسئولان وزارت جهاد کشاورزی از دیروز به‌طور گسترده تخم مرغ در سطح مراکز عرضه سراسر کشور با قیمت شانه‌ای ۴۳۰۰۰ تومان عرضه شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس بررسی‌های انجام شده قیمت تخم مرغ در بازار تهران به صورت شانه مقوایی و کیلویی کمی افزایش قیمت داشته است.

بر این اساس قیمت تخم مرغ در سوپرمارکت‌ها و خرده فروشی‌ها شانه‌ای بین ۴۵ تا ۵۵ هزار تومان است. این در حالی است که طبق اعلام مسئولان وزارت جهاد کشاورزی از دیروز به‌طور گسترده تخم مرغ در سطح مراکز عرضه سراسر کشور با قیمت شانه‌ای ۴۳۰۰۰ تومان عرضه شده است.

ستاد تنظیم بازار هم قیمت مصوب هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی را ۴۳,۰۰۰ تومان تصویب کرده است.

این در حالی که تا پیش از این قیمت هر شانه تخم مرغ در میادین میوه و تره بار ۳۶ هزار تومان بود. مدتی پیش وزارت جهاد کشاورزی قیمت ۱۴۴۰ تومان را برای هر عدد تخم مرغ اعلام کرد، اما مرغداران نسبت به این قیمت معترض هستند و حداقل قیمت هر دانه تخم مرغ را ۱۵۰۰ تومان می‌دانند.

منبع: دنیای اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ستاد قیمت بازار غلط می کند تخم مرغ شانه 20000 تومن را شانه ای 43000 تومن تصویب میکند اینا که هیچ غلطی نسبت به افرایش قیمت نمی توانند بکنن برای چی نرخ تغیین می کنند

    • ناشناس

      در خبرگزاری تسنیم تاریخ 23/01/1400 این تیتر امده است قیمت تخم مرغ به زیر نرخ مصوب رسید هر کیلو درب کارخانه 10000 تومان.