کد مطلب: ۳۹۴۵۳۵

رئیس اتحادیه املاک پردیس در گفتگو با تجارت‌نیوز:

یک متر خانه در پردیس؛ ۱۷ میلیون تومان! / مسکن در پردیس ۲۵ درصد ارزان شد

یک متر خانه در پردیس؛ ۱۷ میلیون تومان! / مسکن در پردیس ۲۵ درصد ارزان شد

رئیس اتحادیه املاک پردیس می‌گوید: قیمت مسکن در شهر جدید پردیس بین ۱۰ تا ۲۵ درصد ارزان شد و همچنین میزان معاملات نیز در این ماه نسبت به فروردین ماه با کاهش ۴۰ تا ۵۰ درصدی مواجه شده است.

رئیس اتحادیه املاک پردیس در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت خانه در شهر جدید پردیس ارزان شده است یا خیر؟ به تجارت‌نیوز گفت: تعداد معاملات خرید خانه از خرداد ماه تاکنون چه از لحاظ تعداد معاملات و چه از لحاظ قیمت کاهش یافته است. در حقیقت قیمت مسکن در شهر جدید پردیس بین ۱۰ تا ۲۵ درصد ارزان شد و همچنین میزان معاملات نیز در این ماه نسبت به فروردین ماه با کاهش ۴۰ تا ۵۰ درصدی مواجه شده است.

علی مختاری افزود: ۷۰ درصد معامله‌کنندگان در صنعت ساختمان سرمایه‌گذاران هستند و مصرف‌کننده واقعی کمتر به چشم می‌خورد.به عبارت دیگر در این بازه زمانی با افزایش قیمت‌های نجومی مسکن سرمایه‌گذاری در شهر جدید پردیس از جذابیت افتاده و همین موضوع کاهش میزان معاملات مسکن را در این شهر به همراه داشته است.

او در پاسخ به این پرسش که قیمت خانه‌های نوساز در پردیس چند درصد رشد داشته است؟ اظهار کرد: اکثر خانه‌ها در شهر جدید پردیس تعاونی‌ساز هستند. عموما قیمت خانه‌های تعاونی‌ساز با قیمت خانه‌های شخصی‌ساز متفاوت است. حداقل قیمت خانه در شهر جدید پردیس (خانه‌های مسکن مهر) دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

مختاری همچنین به قیمت خانه‌های شخصی‌ساز هم اشاره کرد و گفت: سال گذشته قیمت هر متر خانه‌ در شهر جدید پردیس بین هفت تا هشت میلیون تومان بود اما امسال قیمت خانه‌ها از متری ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان است. البته برخی خانه‌های لاکچری در شهر جدید پردیس نیز وجود دارند که قیمت هر متر از این خانه‌ها ۱۷ میلیون تومان است که این خانه‌ها رکورد منطقه را شکسته‌اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بابا پدرتون خوب مادرتون خوب تو روبخدا مسکن رو ارزون کنید. تا همه خونه داشته باشند خیلی قیمتها بالا هستش

  • ناشناس

    100 برابر قیمت ها بالا رفته میگه ارزان شده بخرید با حقوق دو میلیون….خخخخخ