کد مطلب: ۵۶۳۰۷۳

مقایسه قیمت خرید مسکن در مناطق مختلف تهران

قیمت خانه در سهروردی ۳ برابر فلاح

قیمت خانه در سهروردی ۳ برابر فلاح

بر اساس داده‌های موجود در بازار مسکن تهران و نرخ فروش مسکن در تهران، لیستی از قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق مختلف تهران به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس داده‌های دریافتی از سایت دیوار و قیمت مسکن در برخی از مناطق مختلف تهران، لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق تهران را مشاهده می‌کنید.

بر اساس گزارش خانه در گیشا ۳ برابر بریانک تجارت‌نیوز، هر متر مربع خانه در بریانک ۱۹٫۶ میلیون تومان، جیحون ۲۱٫۷ میلیون تومان ثبت شده بود. اما در این هفته متوسط قیمت خرید مسکن در بریانک ۱۹٫۵ میلیون تومان و جیحون ۲۱٫۶ میلیون تومان ثبت شده که نشان می‌دهد تغییرات زیادی در نرخ خرید مسکن در این مناطق رخ نداده است.

در هفته گذشته متوسط قیمت خرید مسکن در منطقه سهروردی متری ۵۱ میلیون، یوسف آباد ۵۶ میلیون تومان، گیشا ۵۸ میلیون تومان بوده است. اما با توجه به نرخ‌های موجود در هفته گذشته این مناطق با کمی کاهش قیمت مسکن همراه بودند. سهروردی به متری ۴۹٫۶ میلیون تومان، گیشا به متری ۵۷٫۵ میلیون تومان کاهش و یوسف آباد با کمی افزایش به هر متر مربع ۵۷ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

نواب و جی مناطقی هستند که هر متر مربع آپارتمان در این مناطق در کانال ۱۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خرید مسکن در سهروردی با هر متر ۴۹ میلیون تومان، تقریبا سه برابر متوسط قیمت خرید مسکن در منطقه بریانک است.

متوسط قیمت خرید مسکن در مناطق گیشا و یوسف آباد حدود ۵۷ میلیون تومان است که با این حساب هر متر خانه در این مناطق حدود ۳٫۵ برابر قیمت هر متر آپارتمان در منطقه شادآباد و فلاح است.

در جدول زیر متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق مختلف تهران را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)

1 page 001 15

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    همش 3 برابر ؟ من فکر می کردم 5 برابر باشه. باز خوبه پس

    • ناشناس

      برو دلال تو تونستی نصف این قیمتها را بفروش همش الکیه و رو کاغذ و کار بانکهاس از ترس ریزش شدیدی که در راه است خرید فروش ملک به صفر رسیده و در طول تاریخ چنین رکودی نبوده حالا الکی قیمت میدن ارضاع شن دلشون خوش باشه رو کاغذ که ملکشون بالا رفته قدیمی شده خخخخ

    • ناشناس

      بحث من نسبت قیمت سهروردی به فلاح بود . شما چی میگی ؟! اصلا فهمیدی من چی گفتم ؟!!!!!!!خخخخخخ

  • ناشناس

    اخه اونی داشته باشه تو این کشور خرید میکنه با این قیمتها ؟ به پاسپورتش مینازه به اقامتش می نازه به ترافیک الوده گی و فرهنگ مردمش و غیره اش مینازه چی داره؟ اونی که داره الفرار اونی هم که نداره اصلا تو بازی نیست اونی هم که بفروشه برده و الفرار بعد میگن چرا ملک کاملا در رکود بسر می بره بیایم گرونترش کنیم و با قیمتها بازی کنیم خریدار رو تحریک کنیم غافل که کا ملا در خواب رفتن اکلی رو کاغذ قیمت میذارن از ترس ریختن قیمت ملک که فدوشنده واقعیی فکر که ملکش بیشتر می ارزه پشتشم با نکها هستن البته با اومد دولت جدید و اصلاحات بانکی تمام این مسخره بازی ها جمع میش و ریزش شدید مسکن با اومدن رییس جمهور جدید در راه است چون یکی از هدف های رییس جمهور جدید دادن زمین ارزان به جوانان است که شدیدا باعث ریزش زمین میشود ساخت هم زیتد در قیمت تمام شده تاثیری ندارد اصل کار قیمت زمین است که کاهش شدید خواهد کرد ملت خرید نکن که زور اخر زمین خواران و بانکی هاس برای انداختن و فرار در اخر ین روز های دولت یادگاری

    • ناشناس

      پاسپورت و اقامت برای شما 20 ساله ها جالبه . نه کسی که 60 سالشه . همه که مثل شما نیستن

  • ناشناس

    بخدا تو این کشور متری دوزارهم نمی ازه چی داره یه مشت خل دونه اونی هم که داره میره خارج با نصف این قیمتها هم خوبتر زندگی می کنه هم پاسپورت و اقامت میگره تا با وام و بدونه بهره کی دیگه جاده برعکس میاد یه مشت بیسواد سازنده شدن پاشونون هم از کشور بیرون نذاشتن فکر کردند زیر ملکاشون چاه نفته دیگه همه عاقل شدن با اومدن دولت جدید این مسخره بازی ها جمع میشه و ریزش شدید زمین را خواهیم داشت یادگاری

    • ناشناس

      اتفاقا معلومه شما پاتو خارج از کشور نزاشتی و کم سن و سالی . پول هم نداری . وگرنه صحبت از پاسپورت و اقامت خارج نمیکردی. اگه پول داشتی و دنیا دیده بودی میفهمیدی ایران بهشته پولداراس .

  • ناشناس

    با این خبر ها جوانان رو از زندگی نا امید نکنید خدا رو خوش نمیاد

  • ناشناس

    هر چیزی رو باید تو کفش خرید مثل سهام که 80درصد ریزش داشته و و قت خریدش است نه مسکن و خودرویی که 10برابر شده و تمام و جودشان را حباب گرفته و از تمام دنیا گرانتر تر شده و رکود هم گویایی بی ارزشی و ابر حباب در این دو بازار است تصمیم با خریدار حتی دولت جدید از سهام حمایت کرده و از ریزش مسکن و خودرو زمین ارزان قیمت برای جوانان حمایت کرده حتما با امدن دولت اقای رییسی شاهد همین عملکرد خواهیم بود واقعیت و امار و ارقام هم گویایی این واقعیت برای سرمایه گذاران است شک نکنید و منتظر باشید که رشد بورس وریزش مسکن حتمی ایس التماس تفکر

    • ناشناس

      رشد بورس و ریزش مسکن !!!!! خخخ . چند سالته جوون ؟