کد مطلب: ۵۷۱۶۵۷

قیمت خودروهای کارکرد ارزان‌تر از ۳۰۰ میلیون تومان در بازار

قیمت خودروهای کارکرد ارزان‌تر از ۳۰۰ میلیون تومان در بازار

به گزاش تجارت‌نیوز، بر اساس داده‌های سایت دیوار و قیمت خودروهای صفر و کارکرده در بازار خودرو، لیستی از خودروهای کارکده در محدوده قیمتی ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان به دست آمده است. بر اساس پژو ۴۰۵ SLX بنزینی با قیمت ۲۰۱ میلیون تومان در بین خودروهای زیر ارزان‌ترین خودرو و خودروی دانگ فنگ H30

به گزاش تجارت‌نیوز ، بر اساس داده‌های سایت دیوار و قیمت خودروهای صفر و کارکرده در بازار خودرو، لیستی از خودروهای کارکده در محدوده قیمتی ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان به دست آمده است.

بر اساس پژو ۴۰۵ SLX بنزینی با قیمت ۲۰۱ میلیون تومان در بین خودروهای زیر ارزان‌ترین خودرو و خودروی دانگ فنگ H30 با قیمت حدودی ۲۸۸ گران‌ترین خودرو هستند.

خودروی برلیانس H220 دنده ای با قیمت ۲۰۴ میلیون تومان، برلیانس H230 دنده‌ای ۲۰۵ میلیون تومان، پژو پارس سال و ام‌وی‌ام ۳۱۵ هاچک اسپرت اکسلنت با قیمت ۲۱۰ میلیون تومان ثبت شده‌اند.

خودروهای پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و سمند سورن ELX با قیمت حدودی ۲۱۸ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ SD V8 با قیمت ۲۲۴ میلیون تومان در جدول زیر ثبت شده‌اند. همچنین خودروی پژو پارس LX TU5 با قیمت ۲۴۰ میلیون تومان، دنا معمولی تیپ یک ۲۵۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۷i دنده‌ای ۲۶۳ میلیون تومان و خودروی رنو تندر ۹۰ E2 بنزینی ۲۷۰ میلیون تومان معامله می‌شوند.

همچنین خودروهای آریو اتوماتیک ۱۶۰۰cc با قیمت ۲۸۵ میلیون تومان و دانگ فنگ H30 با قیمت ۲۸۸ میلیون تومان در بین خودروهای جدول زیر نرخ بالاتری را دارند.

در جدول زیر لیست خودروهای کارکرده در محدوده قیمتی ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان را مشاهده می‌کنید.(این آمار برای ماشین‌های مدل ۱۳۹۷ به بعد است.)(قیمت‌ها مربوط به خودروهای با کارکرد بیشتر از ۱۰هزار کیلومتر است.)

45 page 0001 2 2

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.