کد مطلب: ۶۶۱۰۹۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

خودروهای کارکرده چقدر گران شدند؟/ فهرست خودروهای ۱۰۰ تا ۳۳۰ میلیون تومانی

خودروهای کارکرده چقدر گران شدند؟/ فهرست خودروهای ۱۰۰ تا ۳۳۰ میلیون تومانی

خودروهای کارکرده با توجه به گرانی خودروهای صفر کیلومتر بازار خاص خود را دارند. اکنون روند افزایشی قیمت آنها نسبت به قبل همچنان ادامه دارد. با ۱۰۰ تا ۳۳۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بنا بر اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار و آگهی‌های ثبت شده برای فروش خودروهای کارکرده در بازار، فهرستی از قیمت خودرو در محدوده ۱۰۰ تا ۳۳۰ میلیون تومانی به دست آمده است. روند افزایش قیمتی این خودروها همچنان ادامه دارد.

در جدول زیر، ارزان‌ترین خودرو، پراید ۱۳۱ SE محسوب می‌شود. متوسط قیمت این خودرو در آگهی‌های این سایت در یک هفته گذشته، ۱۵۵ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان بوده است. در حالی که در گزارش پیشین تجارت‌نیوز از قیمت خودروهای کارکرده در ۱۳ اردیبهشت، این خودرو به طور متوسط با نرخ ۱۵۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله می‌شد.

در راس گران‌ترین خودروها در جدول تجارت‌نیوز نیز، پژو پارس LX TU5 قرار دارد که متوسط قیمت آن به ۳۲۹ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان تومان می‌رسد. این خودرو در گزارش پیشین، ۳۲۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت داشت.

خودروهای کارکرده کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان

افراد در میان خودروهای کارکرده، می‌توانند پژو ۲۰۶ تیپ ۵، را با متوسط قیمت ۲۹۰ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان، انتخاب کنند. این خودرو در میانه‌های اردیبهشت، ۲۸۳ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان قیمت داشت.

خریداران همچنین می‌توانند، پژو ۴۰۵ SLX بنزینی را با متوسط قیمت ۲۸۵ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان بخرند. این خودرو در زمان گزارش پیشین، ۲۷۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله می‌شد.

آنها می‌توانند پژو ۴۰۵ GLX بنزینی را نیز با متوسط قیمت ۲۳۰ میلیون و ۲۰ هزار تومان خریداری کنند. نرخ این خودرو در میانه‌های اردیبهشت، ۲۲۳ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان بود.

سمند LX ساده انتخاب دیگری است که متوسط قیمت آن در آگهی‌ها ۲۴۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان بوده است. این خودرو در ۱۳ اردیبهشت، به قیمت ۲۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌شد.

خودروهای حدود ۲۰۰ میلیون تومان و کمتر

فروشندگان خودرو، کوییک دنده‌ای R را با متوسط قیمت ۲۰۲ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان در سایت دیوار آگهی کرده‌اند. قیمت پیشین این خودرو، ۲۰۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان بود.

در فهرست خودروهای کارکرده کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان، همچنین افراد می‌توانند نام ساینا دنده‌ای EX و تیبا هاچبک EX را بیابند. متوسط قیمت آنها در آگهی‌ها به ترتیب ۱۸۷ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۱۷۹ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان بوده است. این خودروها در زمان انتشار گزارش پیشین، به ترتیب ۱۸۵ میلیون و ۷۳۰ هزار و ۱۷۷ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان معامله می‌شدند.

جدول ۱۰ خودروی کارکرده پرطرفدار را در ادامه می‌بینید. قیمت خودروها، در هفته منتهی به ۹ خرداد ۱۴۰۱ با هفته منتهی با ۱۳ اردیبهشت، مقایسه شده است.

در این فهرست، کوییک دنده‌ای R و پژو ۲۰۶ SD V8 بیشترین رشد قیمت را داشته‌اند. این در حالی است که خودروهای این جدول در گزارش پیشین نسبت به ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ بین ۰،۷۸ تا ۳،۴۸ درصد گران شده بودند.

خودروهای کارکرده

فهرست قیمت خودروهای کارکرده- ۹ خرداد ۱۴۰۱

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.