کد مطلب: ۶۵۰۹۲۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

خودروهای کارکرده چقدر گران شدند؟/ فهرست خودروهای ۱۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومانی

خودروهای کارکرده چقدر گران شدند؟/ فهرست خودروهای ۱۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومانی

خودروهای کارکرده با توجه به گرانی خودروهای صفر کیلومتر بازار خاص خود را دارند. با ۱۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ این خودروها در روزهای میانی اردیبهشت، نسبت به هفته پایانی فروردین گران شده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بنا بر اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار و آگهی‌های ثبت شده برای فروش خودروهای کارکرده در بازار، فهرستی از قیمت خودرو در محدوده ۱۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومانی به دست آمده است. این خودرو در نیمه‌های اردیبهشت، نسبت به هفته پایانی فروردین گران شده‌اند.

در این جدول ارزان‌ترین خودرو، پراید ۱۳۱ SE محسوب می‌شود. متوسط قیمت این خودرو در آگهی‌های این سایت در یک هفته گذشته، ۱۵۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان بوده است. در حالی که در گزارش پیشین تجارت‌نیوز از قیمت خودروهای کارکرده در ۳۱ فروردین، این خودرو به طور متوسط با نرخ ۱۴۹ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان معامله می‌شد.

در راس گران‌ترین خودروها در جدول زیر نیز، پژو پارس LX TU5 قرار دارد که متوسط قیمت آن به ۳۲۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تومان می‌رسد. این خودرو در گزارش پیشین، ۳۱۵ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان قیمت داشت.

خودروهای کارکرده کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان

افراد در میان خودروهای کارکرده، می‌توانند پژو ۲۰۶ تیپ ۵، را با متوسط قیمت ۲۸۳ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان، انتخاب کنند. این خودرو در هفته پایانی فروردین، ۲۸۰ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان قیمت داشت.

خریداران همچنین می‌توانند، پژو ۴۰۵ SLX بنزینی را با متوسط قیمت ۲۷۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان بخرند. این خودرو در زمان گزارش پیشین، ۲۶۹ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان معامله می‌شد.

آنها می‌توانند پژو ۴۰۵ GLX بنزینی را نیز با متوسط قیمت ۲۲۳ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان خریداری کنند. نرخ این خودرو در هفته گذشته، ۲۲۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان بود.

سمند LX ساده انتخاب دیگری است که متوسط قیمت آن در آگهی‌ها ۲۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بوده است. این خودرو در ۳۱ فروردین، به قیمت ۲۳۳ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان معامله می‌شد.

خودروهای حدود۲۰۰ میلیون تومان و کمتر

فروشندگان خودرو، کوییک دنده‌ای R را با متوسط قیمت ۲۰۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان در سایت دیوار آگهی کرده‌اند. قیمت پیشین این خودرو، ۱۹۴ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان بود.

در فهرست خودروهای کارکرده کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان، همچنین افراد می‌توانند نام ساینا دنده‌ای EX و تیبا هاچبک EX را بیابند. متوسط قیمت آنها در آگهی‌ها به ترتیب ۱۸۵ میلیون و ۷۳۰ هزار و ۱۷۷ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان بوده است. این خودروها در زمان انتشار گزارش پیشین، به ترتیب ۱۸۰ میلیون و ۴۳۰ هزار و ۱۷۳ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان معامله می‌شدند.

جدول ۱۰ خودروی کارکرده پرطرفدار را در ادامه می‌بینید. قیمت خودروها، در هفته منتهی به ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ با هفته منتهی با ۳۱ فروردین سال گذشته، مقایسه شده است.

در این فهرست، پژو پارس دوگانه‌سوز کمترین و کوئیک دنده‌ای R بیشترین رشد قیمت را داشته‌اند. این در حالی است که خودروهای این جدول در گزارش پیشین نسبت به ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ بین ۴،۵ تا ۱۴،۵ درصد ارزان شده بودند.

خودروهای کارکرده

خودروهای کارکرده- اردیبهشت ۱۴۰۱

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خدایی چرا مردم ایران ایقد عقب مانده هستند.
    چرا ماشینی که 20 میلیون ارزش ندارد .می خرید 350 میلیون