کد مطلب: ۵۶۱۱۹۶

گزارش تجارت‌نیوز از قیمت خودرو

قیمت خودرو کارکرده ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان

قیمت خودرو کارکرده ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان

در این روزها بازار خودرو با نوسان کمی مواجه است و بازار پیش‌فروش خودروهای ایران خودرو و سایپا هم داغ شده است. در این خبر برخی از خودروهای کارکرده ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی معرفی شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در این روزها بازار خودرو با نوسان کمی مواجه است و بازار پیش‌فروش خودروهای ایران خودرو و سایپا هم داغ شده است. پیش‌فروش پنج محصول ایران خودرو از فردا ۲۰ تیرماه شروع می‌شود و تا ۲۲ تیرماه ادامه دارد. با این حال تعداد معاملات در بازار آزاد نسبت به ماه گذشته اندکی کاهش هم داشته است. در همین رابطه فیروز نادری، یکی از فعالان بازار خودرو به تجارت‌نیوز گفت: بازار خودرو روند افزایشی خود را حفظ کرده است. برخی کارشناسان هم معتقدند در دولت سیزدهم تغییری در وضعیت بازار رخ نمی‌دهد و خودرو ارزان نمی‌شود!

در جدول زیر لیست خودروهای کارکرده در محدوده قیمتی ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان را مشاهده می‌کنید.(قیمت خودروها به صورت روزانه، بر اساس بررسی میدانی معاملات انجام شده در مراکز تعویض پلاک، کارشناسی‌های روزانه خودرو، معاملات روزانه نمایشگاه‌داران ماشین و تماس‌های روزانه با فروشندگان اتومبیل استخراج می‌شود.)

2 page 001 7

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    حیف پول برا یک مشت ماشین چینی بدی.

  • ناشناس

    قیمت ها به میلیارد تومان؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

  • ناشناس

    ماشین چینی دست دومش ۵۰ تومان می ارزه. مگه پول دزدی در میاریم که چینی دست دوم ۴۰۰ ۵۰۰ تومان پول بدیم؟

  • ناشناس

    مگه مغز خر خورده باشیم یا پول دزدی