کد مطلب: ۶۱۸۰۳۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت خودرو امروز ۲۸ دی ۱۴۰۰ / پیش‌بینی قیمت‌ها در آینده

قیمت خودرو امروز ۲۸ دی ۱۴۰۰ / پیش‌بینی قیمت‌ها در آینده

نوسان قیمتی در بازار تا حدودی متوقف شده است. اما مردم همچنان منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ خودرو هستند به همین دلیل خریدار در بازار بسیار کم‌تر از فروشنده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت خودروهای داخلی در ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ با نرخ ۱۸۵ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای پرطرفدار

خودرو تیبا هاچ بک مدل به نرخ ۲۰۱ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۷ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز در قیمت ۳۲۵ میلیون در بازار موجود است.

4ddf1911b6aa41c0ad54b0618e5ad095 0001 scaled

قیمت خودرو تحت تاثیر نوسانات اخیر دلار چقدر کاهش پیدا کرد؟

کاظم محمدی نیکخواه، کارشناس بازار خودرو در خصوص وضعیت بازار خودرو اظهار کرد: در حال حاضر هیچ خرید و فروشی در بازار انجام نمی‌شود و بازار خودرو به خواب زمستانی رفته است.

این کارشناس خودرو بیان کرد: با توجه به نوسانات قیمت دلار نمی‌توان امیدوار بود که قیمت ارز ثابت بماند و احتمالا نرخ آن افزایش پیدا خواهد کرد.

محمدی نیکخواه تصریح کرد: در حال حاضر قیمت خودرو از در کارخانه تا رسیدن به دست مصرف‌کننده تفاوتی ۱۴ درصدی دارد. به عنوان مثال در گذشته خودروهای ما در کارخانه با قیمت ۶۷۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شد اما زمانی‌ که به دست مصرف‌کننده می‌رسید، با قیمت ۸۰۰ میلیون تومان معامله می‌شد. در حال حاضر این تفاوت قیمت نسبت به ماه‌های گذشته نیز کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: قیمت خودرو متاثر از قیمت ارز است و تا زمانی که نوسانات ارزی وجود داشته باشد، نرخ این محصول کاهش پیدا نمی‌کند.

این کارشناس خودرو در خصوص ارزیابی خود از پیش‌بینی وضعیت بازار خودرو گفت: امیدوارم سال آینده با پشتیبانی رئیس‌جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت عرضه‌ خودرو افزایش پیدا کند و بازار خودرو رونق گیرد.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • اوستا حاجی

    فقط دولت دنبال گرونی
    گرونی خودرو با خودرو ساز دستش تو ی کاسس..
    تازه مالیاتم بستن
    اینا با این قیمت ها اصلا تحویل ک چ عرض کنم دعوتنامه هم نمیدن..
    اینا مردمو خووووب شناختن خوب..
    این مردمن‌ک هنوزم ک هنوزه اینارو نشناختن

  • مرتضی

    از قیمت خودرو گرفته تا قیمت پوشک بچه همه فقط و فقط و فقط با دلار است الان که دلارریزش کرده خودرو داره میاد پایین، این رو همه میدونند.

    • ناشناس

      سلام به نظرمن دلارمیره بالابقیه چیزاگرون میشه دلارمیادپایین بقیه چیزاکمترگرون میشه دوباره دلارمیره بالابقیه چیزادوبرابرمیشه

    • ناشناس

      خودروکجاارزون شده فقط داره گرون میشه

  • ناشناس

    دلار به شدت ریزش خواهد کرد واتوماتیک وار قیمت خودرو هم پایین خواهد امد شاید به مذاق تولید کنندگان خوش نباشد ولی در صورت رسمی شدن توافق کاهش قیمت دلار زیر20 هزارتومان دور از تصور نیست وخودرو سازها باید از الان فکری به حال خودشون بکنند تا خودروهای دپو شده شون رو دستشون نمونه از این جهت تا قبل از عید با سیاست برداشتن قرعه کشی میخواهند جلوی زیانشونو بگیرند

  • ناشناس

    خدا لعنتتون کنه
    که ما باید ۱۷۰ میلیون بدیم پراید آشغال سوار شیم
    این ماشینهای بدرد نخور رو هیچ جای دنیا سوار نمیشن
    اما امان از انحصار و عدم درک مردم

  • ناشناس

    سلام دوستان اینطور نمی ماند خاطر جمع باشید هر سربالایی یک سرپاینی دارد سلام بر شرف غیرت کسانی که خودرو نخریدند/دلار بیاد پاین

  • ناشناس

    همه برای یکی یکی برای همه توافق وین اجرای بشه انشاالله دلار میاد زیر ۲۰تومان ای قیمت ها خیلی کاذب هستند:ارابه های مرگ را تحریم کنید نخرید

  • ناشناس

    اگه مردم هماهنگ باشن و ماشین نخرن قیمتها میاد پایین..ولی میخریم هر چقدر هم بی کیفیت و درد نخور باشن باز هم میریم تو صف و منت داریم و میخریم..