کد مطلب: ۵۶۶۱۵۲

قیمت امروز خودرو ۴ مرداد ۱۴۰۰ / نوسانات بازار خودرو کاهش یافت؟

قیمت امروز خودرو ۴ مرداد ۱۴۰۰ / نوسانات بازار خودرو کاهش یافت؟

روز یکشنبه خرید و فروش خودرو در بازار غیر رسمی با وجود تعطیلی نمایشگاه‌های خودرو با رشد قیمت در انواع خودروهای روبه رو شده است. به نحوی که قیمت پراید ۱۱۱ به ۱۳۹ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به دنبال تعطیلی بازارهای داخلی و ثبات نرخ ارز در صرافی ملی، قیمت خودروهای داخلی در بازار با ثبات همراه است. قیمت خودروها در هفته‌های گذشته با افزایش قیمت همراه بودند اما طی یک چند روز گذشته بازار خودرو با آرامش قیمتی همراه شده و ثبات نسبی در بازار خودرو حاکم است و نوسانات در بازار به یک تا سه میلیون تومان رسیده است.

به نقل از تسنیم، روز یکشنبه خرید و فروش خودرو در بازار غیر رسمی با وجود تعطیلی نمایشگاه‌های خودرو با رشد قیمت در انواع خودروهای روبه رو شده است. به نحوی که قیمت پراید ۱۱۱ به ۱۳۹ میلیون تومان رسیده است.

همچنین پراید ۱۳۱ با قیمت ۱۲۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۲۲۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با قیمت ۲۷۵ میلیون تومان ، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۳۸۰ میلیون تومان، پژو پارس سال ۲۳۸ میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

همچنین سمند ال ایکس ۲۱۶ میلیون تومان، تیبا ۲ با قیمت ۱۴۲ میلیون تومان، رانا پلاس ۲۵۵ میلیون تومان، ساینای دنده ای ۱۴۷ میلیون تومان، دنا ۳۰۰ میلیون تومان، دنا توربو پلاس دنده ای ۳۸۵ میلیون تومان و پژو ۲۰۰۸ با قیمت ۸۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت روز خودرو

46 page 001 5

قیمت خودروهای صفر در محدوده قیمتی ۲۵۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان

47 page 001 4

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مزخرف ترین تیترها مال شماست. مطالبه گریتون کو؟ واقعا قدرت ندارید قرعه کشی خودرو رو حذف کنید

  • ناشناس

    چقدر گیرتون میاد تیتر رو می‌زنیدز

  • ناشناس

    فقط میخوان مردم تو گرفتاری بزارن

  • ناشناس

    تا حالا تجارت نیوز خبری درمورد کاهش قیمتها تیتر نزده نمیدونم چی بهشون میرسه از اینکه گرانی فقط اعلام میکنه