کد مطلب: ۳۵۴۳۵۸

قیمت خودرو با عمل به وعده خودروسازان کاهش می‌یابد

قیمت خودرو با عمل به وعده خودروسازان کاهش می‌یابد

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با عمل 2 خودروساز بزرگ کشور به تعهدات خود و افزایش تولید روزانه آنها، قیمت خودرو پایین می‌آید و بازار سامان می‌یابد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با عمل 2 خودروساز بزرگ کشور به تعهدات خود و افزایش تولید روزانه آنها، قیمت خودرو پایین می‌آید و بازار سامان می‌یابد.

به گزارش تجارت‌نیوز، رضا رحمانی در حاشیه آغاز عملیات احداث واحد 40 هزار تنی تولید کنسانتره نفلین سینیت کلیبر افزود: تولید خودرو در کشور به حدود 2 هزار و 500 تا 3 هزار دستگاه در روز می‌رسد و این روند افزایشی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پیش از این کمتر از یک هزار خودرو در روز از سوی خودروسازان تولید می‌شد، اظهار داشت: پس از مذاکره با خودروسازان برای ساماندهی بازار خودرو، این میزان به حدود یک هزار و 500 تا 2 هزار خودرو در روز افزایش یافته است و این روند برای رسیدن به وضعیت ایده‌آل همچنان ادامه خواهد داشت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: با آغاز عرضه فوری خودرو و ادامه این روند تا عید و عمل خودروسازان به تعهدات خود به طور قطع قیمت خودرو پایین می‌آید.

رحمانی با اشاره به نقش واسطه‌ها و برخی عوامل در افزایش قیمت خودرو در کشور تصریح کرد: روند تحویل مرتب خودرو از سوی خودروسازان، موجب تنظیم بازار می‌شود.

وی با بیان اینکه با ادامه عرضه خودرو، قیمت منطقی در بازار حاکم می‌شود، گفت: هدف ما در ماه های آینده رسیدن قیمت خودرو به قیمت سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان است.

رحمانی افزود: هر جایی ابهامی وجود داشته باشد همکاران ما در وزارت صنعت معدن و تجارت رسیدگی می‌کنند و از حقوق مردم دفاع می‌شود.

عملیات اجرایی کارخانه جدید نفلین سینیت در منطقه یوزبند شهرستان کلیبر با سرمایه‌گذاری 2.5 میلیون دلاری سرمایه‌‌گذار خارجی و 200 میلیارد ریالی سرمایه‌گذار ایرانی آغاز شد.

ظرفیت تولیدی این کارخانه در مرحله نخست 40 هزار تن خواهد بود و با تکمیل سه مرحله ظرفیت تولید به 150 هزار تن افزایش خواهد یافت.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • وطن

    […]
    و اين گراني هاي عمدي و سهل انگاري ها نشان از سودسرشار شركت هاي خودروهاي از بلاتكليفي بازار مي باشد .

  • ناشناس

    وقتی خودرو ساز گرون میفروشه سال اینده چطور میخاد قیمت رو بیاره پایین اینا فقط وعده الکیه

  • ناشناس

    خجالت بكشيد ماشين هاي بي كيفيت […]و به قيمت ماشين خارجي خوب رسوندين تازه مي خوايد بازار و متعادل كنيد […]

  • ناشناس

    […]، پدر ملت درآوردید خجالت هم نمی کشید فقط وعده […]میدید ×

  • ناشناس

    به فکر قشرضعیف هم باشن با این قیمتها حتی دیگه یه پرایدهم براشون اروز میش پراید چیه تا پولش پنجاه میلیون باش این همه هم کشته داد پس کجاست نظارت

  • ناشناس

    همش چرته گرون تر میشه که ارزون نمیشه پراید هم می رسه به …. اقتصاد کشور نابود شده …. یک میلیون پول ایرانی شده […]پول افغانی …. دیگه تا تهش رو بخوانید

  • کیوان مهری

    کورخوندید ، مردم دیگه کم کم دارن تحریم میکنن مثل آحیل ?،هرچقد دوست دارین تولید کنین ،دیگه جون به لبمون کردین بسه دیگه چقد ملت ایرانو بی ارزش میدونین ،،،ملتی که داره بیدار میشه ……

  • کیوان مهری

    خخخخ مگه مردم ایران واستون ارزش داره ،