کد مطلب: ۳۸۹۰۵۸

یک کارشناس خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز:

قیمت خودرو تا پایان تابستان ارزان نمی‌شود

قیمت خودرو تا پایان تابستان ارزان نمی‌شود

امیرحسین کاکایی، یک کارشناس خودرو می‌گوید: هیچ یک از مولفه‌های اقتصادی تغییر نکرده و بعید است تا پایان تابستان قیمت خودرو در بازار ایران ارزان شود.

یک کارشناس خودرو در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت خودرو تا پایان تابستان ارزان خواهد شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: هیچ یک از شاخص‌های اقتصادی تغییر چشمگیری نکرده و بنابراین قیمت خودرو حتی ممکن است گران شود.

امیرحسین کاکایی افزود: دولت افزایش تیراژ خودروهای داخلی را به مردم وعده داد؛ این در حالی است که هیچ یک از خودروسازان تعهدات خود را اجرا و عملی نکردند. بنابراین قیمت خودرو ارزان نخواهد شد.

دلار 12 تومان ثابت بماند، خودرو ارزان می‌شود

او در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر آینده اقتصاد ایران مبهم است. شاخص‌ها روند مثبتی را در آینده نشان نمی‌دهد. همچنین هزینه تمام شده خودروسازان نیز به شدت افزایش یافته و از طرف دیگر فعالان خودرویی با کمبود قطعه مواجه هستند با این وضعیت چطور می‌توان انتظار کاهش قیمت خودروها را داشت.

کاکایی در پاسخ به این پرسش که چرا با کاهش قیمت دلار قیمت خودرو ارزان نمی شود؟ گفت: کاهش قیمت دلار مقطعی است. زمانی که قیمت دلار تا یک ماه به نرخ 12 هزار تومان ثابت باقی بماند آن زمان می‌توان انتظار داشت که قیمت خودرو نیز ارزان شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.