خبر مهم:

کد مطلب: ۴۳۵۷۵۵

یک کارشناس بازار خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز:

نگران نباشید، قیمت خودرو تا پایان هفته ثابت است / کرونا نمایشگاه‌داران خودرو را تعطیل کرد

نگران نباشید، قیمت خودرو تا پایان هفته ثابت است / کرونا نمایشگاه‌داران خودرو را تعطیل کرد

یک کارشناس بازار خودرو می‌گوید: آنچه مسلم است قیمت خودرو تا پایان سال افزایش نخواهد یافت. بنابراین مردم نگران نباشند قیمت خودروهای داخلی تا پایان سال روند باثباتی دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ،قیمت خودرو در بازار طی هفته اخیر باتوجه به شیوع کرونا در کشور کاهش نسبی داشت و باعث شد که بازار خودرو آرام شود، براساس گفته برخی کارشناسان بازار خودرو در سال ۹۹ هم تعادل قیمتی خواهد داشت و مردم برای خرید خودرو عجله نکنند.


یک کارشناس بازار خودرو در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت خودروهای داخلی تا پایان هفته ارزان خواهد شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: شیوع ویروس کرونا منجر به کاهش قیمت خودرو شده است. در حقیقت این ویروس باعث شده که روند معاملات در بازار کاسته و نمایشگاه‌داران خودرو نیز روند تعطیلی را در پیش بگیرند.

مهدی دادفر افزود: قیمت دلار هم امروز به 15 هزار و 450 تومان رسید، آنچه مسلم است قیمت خودرو تا پایان سال افزایش نخواهد یافت. بنابراین مردم نگران نباشند قیمت خودروهای داخلی تا پایان سال روند باثباتی دارد.

او با اشاره به روند تولید خودروسازان اظهار کرد: چنانچه خودروسازان بتوانند نیاز بازار را به موقع تحویل دهند و تیراژ خود را افزایش دهند قطعا قیمت خودروهای داخلی تا 10 درصد دیگر هم ارزان خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ابولفضل

    مظورش اینه به فکر پاین اومدن قیمت نباشین ماشین میخواین بخرین هیچکس ازتون ماشین نمیخره با این قیمت ها

  • ناشناس

    سلام نظری ندارم خدابه دادمون برسه دیگه همه ناامیدشدن

  • محسن

    من قبلا پیکان داشتم فروختم یک ۲۰۶ مدل۹۳ خریدم ولی هرماه یه عیبی پیدا میکرد و خرج میگذاشت رو دستم یکبار دیسک و صفحه یکبار رادیات، زیروبند،تعویض کمک ،کفی، استارت، پمپ روغن، پمپ بنزین،فشنگی روغن هیدرولیک، باتری و تسمه تایم و لنت ترمز… تا اینکه یک روز دیدم صدای موتور ماشین درآمد که نهایتا یک تعمیرموتور گذاشت رو دستم خلاصه تعمیرش کردم و فروختمش و الان میخوام پیکان بخرم چون میدونم هم کم خرجه هم هرروز خراب نیست که بخوام بیکار بشم برم تعمریگاه و حرص بخورم

  • ناشناس

    بر پدر ومادرشون لعنت که دیگه چرخشم نمیشه خرید

  • ناشناس

    انشاءالله خدا خدا دلالآن سود جو خودرو را با مریضی کرونا نابود کند

  • ایران

    ماشین نخرید. افت شدید قیمت در راه هست. کرونا داره مملکتو اصلاح میکنه.

  • مجید

    چوب خداست
    خودروسازها
    صدا نداره !!!

  • ناشناس

    تمام کشورهای دنیا تو فکر آباد کردن کشاورزی شون هستن مثلا آلمان با یک سوم وسعت ایران سالیانه21میلیون تن گندم تولید میکنه درحالی که ایران با سه برابر وسعت 13میلیون تن. اون وقت مردم ایران فقط به فکر این هستن که پراید چقد شده. درحالی که برای آبادی ایران بنظر من 2چیز ضرورت داره یکی اینکه ماشین آلات صنعتی و کشاورزی وکامیون. دوم تجهیزات آبیاری برای جلوگیری هدر رفت آب های زیرزمینی. آیا تا حالا کسی تو ایران به فکر این افتاده که تو ایران کرایه حمل بار تو این 15سال 20برابر شده؟ آیا میدانید هلند 90درصد کمتر از ایران مصرف آب داره؟ولی چون کاسبی بعضی ها در صنعت خودرو سازی هست و سوی خبرها رو بردن به سمت خودرو سواری تمام فکر و ذهن مردم شده پراید و پژو درحالی که یک تریلی تو ایران دومیلیارد شده وحتما باید میلیاردر باشی که بخوای راننده باشی میدونید در کل کشور هزینه جابجایی بار رو قیمت اجناس حتی غذا اضافه شده؟

  • ناشناس

    واقعا اگر ملت نخرن پراید به قرآن قسم همون 10تومان میدن آهای ملت عزیز خواهشا نخرید نخرید بزارید ارزان بشه خداسرشاهده مقصر اصلی همین مردم هستش

    • رویا

      چی میگی عامو،قسمم میخوری.این افزایش قیمت رو همه کالاها هست.مگه میشه طلا ۶۰۰باشه بعد خودرو بشه ۱۰ملیون.اگه اطلاعات ندارید بیخود نظر ندین.بعدم سایپا تا سال ۱۴۰۰پیش فروش کرده .این یعنی اینکه خودرو صفر داره کم تولید میشه و تقاضا هم بالا میره.همین باعث افزایش قیمت میشه.
      همون موقع که پراید ۴۰ملیونم بود یه سری ادم مثل شما میگفتن نخرید
      چی شد؟
      رفت ۷۰
      همینم نخریم از دست میره
      سال ۹۹بدتر میشه

  • ناشناس

    اگر قیمت ماشین بالا نره سهامداران اصلی شرکت ها که خصولتی ها هستن چطور خرج تبلیغات انقلاب دربیارن.اگر واجب نبود که با یک دستور مقامات بالاتر قیمت به یک پنجم کاهش میافت همانند قیمتی که به عراق و سوریه می فروشیم.انتخاب کردیم و خرجشم باید بدیم و شکرگذار باشید که مثل ونزولا نشدیم.