کد مطلب: ۴۲۹۴۷۴

قیمت خودرو در امروز ۹۸/۱۱/۲۱

روند ادامه‌دار کاهش قیمت خودروها / دنا ۵ میلیون تومان ارزان شد +جدول قیمت‌ها

روند ادامه‌دار کاهش قیمت خودروها / دنا 5 میلیون تومان ارزان شد +جدول قیمت‌ها

پس از آنکه قیمت خودرو روز گذشته وارد روند کاهشی شد؛ توانست با حفظ این مسیر، امروز نیز در اکثر خودروهای مورد بررسی کاهش قیمت را تجربه کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آخرین قیمت انواع محصولات سایپا و ایران‌خودرو در کارخانه و بازار در روز دوشنبه بیست و یکم بهمن ماه را در جدول‌های زیر که از قیمت‌های اعلامی خبرگزاری ایسنا استخراج شده، می‌توانید مشاهده کنید.

پس از آنکه قیمت خودرو روز گذشته وارد روند کاهشی شد؛ توانست با حفظ این مسیر، امروز نیز در اکثر خودروهای مورد بررسی کاهش قیمت را تجربه کند.

بیشترین کاهش قیمت خودرو را در امروز خودروی پژو 2008 با نوسان هشت میلیون تومان داشته و پس از آن نیز خودروی دنا (تیپ 1) بیشترین افت را تجربه کرده که این کاهش معادل پنج میلیون تومان بوده است.

به همین ترتیب خودروی سمند EF7 دوگانه‌سوز و دنا پلاس (تیپ 1) با چهار میلیون تومان کاهش پس از پژو 2008 و دنا، بیشترین افت قیمت را ثبت کرده‌اند.

همچنین سمند EF7، پژو پارس دوگانه‌سوز، پژو 207 صندوقدار، پژو 206 صندوقدار (فول) و رانا هر کدام سه میلیون تومان در مقایسه با روز گذشته ارزانتر شده‌اند.

از خودروهای مورد بررسی در گزارش‌های روزانه، تنها یک خودروی سمند سورن بدون نوسان باقی مانده و همچنین ساینا (فول) 300هزار تومان گران شده‌است.

Screenshot 2

قیمت محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/۱ Screenshot 3 قیمت محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/۲ Screenshot 4 قیمت محصولات سایپا در کارخانه و بازار

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به قول معروف مردم به مرگ می ر سونن تا به تب راضی بشن اونقدر گرون میکنن تا باچند تومن ارزونتر مردم خوشحال شن مااومدیم خونه دار بشیم ماشین وفروختیم خونه هم اونقدر گرون ماشیناهم بدترازخونه شد هیچی به هیچی خداعاقبتاروبه خیرکنه

  • رضا

    خدایی شما هم دست بردارین تویک هفته میشه ۵۰ ملیون گراید هفته بعدباز۶۰ ملیون خورده ای بعدش ۵۰۰ تا یک تومن ارزان میشه همه رسانه ها میگن پراید??ارزان شد?هرکس نفهمه فکرمیکنه واقعن ارزان شده ولی نمیفهمه سیاه بازیه

  • زودباور

    تشکر از تمام مسئولین ودولت تشکر بابت ارزان شدن خودرو دالدان

  • بنده خدا

    الاهی شکر همه چی داره ارزان میشه به این میگن مدیریت؟؟؟؟_؟؟؟؟؟؟_______؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • رئیس

    هر وقت دولت مسئولین توانستند ریال را قدرتمند قابل رقابت با کشورهای دیگر بکنند ان وقت منتظر ارزانی باشید تاحالا که ندیدیم جز بی ارزش شدن ریال

  • ناشناس

    به نظر شما دلال کیست > با توجه به تعریف امروزی مهندس ، دکتر ، معلم ، مدیر ، کارمند ، بقال ، کشاورز ، دامدار ، صنعتگر ، تاجر، بیکار ، خانه دار و……. همه شدند دلال . بیچاره دولت و نظام ، چکار کنه . تو کدوم کشور این همه دلال از همه صنوف داره . درسته در شرایط موجود مجبورند همه دلال بشن ولی میشه دست به دست هم بدیم میهن خود کنیم آباد فقط قید این دلالی رو بزنیم .

  • بی خبر

    خدایی عجب بازی بود جلو واردات خودرو گرفتن تا خودرو داخلی را گران کنن ما ملت همیشه در صحنه اماده خرید به هر قیمتی از مسئولین خواهش میکنم اگر تمایل به گرانتر شدن خودرو نیستند واردات خودروهای بی کیفیت خارجی را ازاد کنند تا بتوانند از لحاظ قیمت با پراید هفتاد میلیونی رقابت کنند تا حق این خودرو سازها خورده نشود با تشکر

  • مجوس

    وقتی قدرت خرید خیلی کم میشه یکم قیمتو پایین میارند میشه با دست پست میزنی باپا پیش میکشی دل دیوونه رو به آتیش می کشی

  • حیدر

    جالبه روزی یه میلیون ماشین رفت بالا اما واسه کاهش روزی ده هزار تومن میات پائین بعد میگن ادامه روند کاهش قیمت خودروها
    واقعا دولت تدبیرخسته نباشید

  • حیدر

    مردم همگی مقصر این گرونی هستن کافیه یه ماه کسی ماشین خرید نکنه مثل سال94