کد مطلب: ۵۲۳۰۳۱

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز:

خودرو در سال ۱۴۰۰ گران می‌شود؟

خودرو در سال ۱۴۰۰ گران می‌شود؟

تقاضا برای خرید خودرو چندان وجود ندارد اما رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو می‌گوید: تقاضا برای خرید خودروهای کارخانه‌ای همچنان وجود دارد اما بازار خودرو جنبه سرمایه‌گذاری را از دست داده است. با توجه به کاهش میزان تقاضا پیش‌بینی می‌شود قیمت خودروهای ایرانی تا بهار ۱۴۰۰ ثابت باقی بماند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در روزهای پایان سال هم خبری از خرید خودرو نبود. به گفته فعالان بازار خودرو مردم با تماس تلفنی خودرو قیمت می‌گرفتند اما عملا معامله‌ای رخ نمی‌داد. آیا ثبات قیمت خودرو تا بهار ۱۴۰۰ ادامه دارد؟

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو به تجارت‌نیوز گفت: بازار خودرو راکد است و پیش‌بینی می‌شود قیمت خودروها تا سه ماه آینده ثابت باقی بماند.

سعید موتمنی اظهار کرد: چنانچه بانک مرکزی بازار ارز را مدیریت کرده است. پیش‌بینی ما این است که قیمت دلار در سال ۱۴۰۰ افزایش ندارد. به نظر می‌رسد بازار ارز روند با ثباتی داشته باشد و خودرو هم گران نمی‎‌شود.

چندی پیش سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفته بود: «بازار خودرو به جایگاه اصلی خودش بازگشته یعنی این بازار از حالت سرمایه‌گذاری بیرون آمده و به بازار مصرفی تبدیل شده است. در شب عید تنها کسانی که مصرف‌کننده نهایی هستند خودرو می‌خرند.»

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرامی تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علیرضا

    سلام به هموطنان گرامی وزجر کشیده و محروم خودم
    خداوکیلی تمام کارها یی که انجام شده واین افزایش قیمت بی رویه وقیمتهای ابلهانه وبدون کارشناسی برای این آهن پاره های بی کیفیت و ارابه های مرگ و… فقط وفقط به نفع تولید کننده های خودرو های بونجول می باشد حق وحقوق مصرف کننده هیچ جایی توی این تصمیمات ابلهانه نداشته ..بابا فقط یه عاقلی گیر بیاد بگه دیگه این قیمت اشغال های تولید داخل تا کجا باید بره بالا که تولید کننده از ضرر در بیاد .آخه آدمهای نادون یکی مثل من با این قیمتهای حال حاضر توان خرید پایینترین ماشینتونو ندارم ..بازهم با این وضع می خواین قیمت رو ببرین بالا .بابا مردم کارد به استخونشون رسیده .اینکه ماشینا سر دستشون باد کرده فقط به خاطراینکه ما مردم جهان سومی از پس خرید پراید آشغال دونی هم بر نمی آییم گرونیمون به دلار ه و حقوق و دستمزد هامون به ریال بی ارزشه .واقعیتش اینه که من اگه نیاز مبرم هم داشته باشم دیگه توان خرید مایحتاج روزمره ام رو ندارم چه برسه بخوام پراید بخرم لعنت به هر چه آدم طماع و نامرد توی خودرو سازی و شورای رغت انگیز رقابت و اون دست اندر کار دزد رشوه بگیره ..بالاخره خدا ی ما هم روزی تلافی شو از خانواده هاشو که نون میزنن توی خون مردم ومی خورن میگیره .من وامثال من که گردنمون از مو باریکتره واگذار می کنیم به خدا

  • علیرضا

    ناظر محترم لطفا متی رو که فرستادم قبل از این پیام نشر کن درد دل من وامثال بیچاره هایی مثل من که از این دنیا فقط بدبختیش و زجرش نصیبمون شده خواهش می کنم نشر کن بزار فقط یکم آروم بشیم ممنون عزیز

  • رضا

    عزیزانی که برای مصرف میخواهید و دلال نیستی هر چه سریعتر خودروی مد نظرتون رو به طریق که شده بخرید خدا گواه هست که از یک جای مطمن خبر دارم که خودرو بی نهایت گرون میشه آنهایی که دارن و داشتن میدونن خودرو از نون شب هم واجب تر هست حتی شده یه مدل پایین بخری خرید کنید که یک انفجار در راه است امروز که خبر دادم ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ هست وجدانم راحت هست که این خبر رو دادم

  • رضا

    کسانی که قصد خرید دارن هر چه سریعتر بخرند خبر از یک منبع موثق دارم که انفجار در قیمت خودرو و دلار در راه است
    امروز ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ که این اطلاع رو دادم بماند به یادگار

  • ناشناس

    بابا دیگه بسه جوانی هستم ۲۸ سالمه تمام پولمو جمع کردم نمیتونم یه پراید بخرم پنج ساله میخوام یه پراید بخرم تا پولم میرسه به اون قیمت ماشین زود گران میشه به خدا ما هم ادمیم خدایا ما چه گناهی کردیم خدا کند هر کس باعث بانی این گرانیه به حق دست بریده ی ابولفضل عباس نابود شود

  • ناشناس

    خاک توسرتون با این مدیرتتون.بخدامردم گناه دارن یه فکری بکنیدبه حال ما.شمامیگید دلالها مقصرن مگه شرکتهای شماحیثیت ندارن چراکاری نمیکنید البته اگرخودتون ازدلالهانیستید. !!!

  • ناشناس

    شماهمش میگید دلالها عامل گرانین قیمت ماشین درشرکتها مبلغ مناسبیه.مگه این شرکتهاحیثیت ندارن اخه یعنی چی اگرخودتون خواهان نیستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • احمدی

    ₩₩₩..توشرکتهاتون خداوکیل خجالت بکشید

  • احمدی

    متاسفم براتون بخداقباحت داره

  • احمدی

    متاسفم براتون بخدا نمیدونم این همه ادم رو…..فرض کرده این؟؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس

      اره بابا