کد مطلب: ۵۲۷۳۰۰

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۱۹ فروردین چقدر بود؟

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۱۹ فروردین چقدر بود؟

روز چهارشنبه اسکناس امریکایی ۱۰۰ تومان افزایش قیمت داشت. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۱۹ فروردین چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز چهارشنبه اسکناس امریکایی ۱۰۰ تومان افزایش قیمت داشت. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۱۹ فروردین چقدر بود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: روز چهارشنبه، قیمت دلار به آرامی به حرکت افزایشی ادامه داد. روز چهارشنبه دلار با ۱۰۰ تومان افزایش به بهای ۲۵ هزار و ۱۵۰ تومان رسید.

افزایش دلار در شرایطی رخ داد که نیویورک‌تایمز گزارش داده بود که «ایران و آمریکا بر سر مسیر بازگشت به توافق هسته‌ای توافق کرده‌اند.» برخی از مقامات رسمی نیز از تجدید حیات برجام سخن گفتند.

دسته‌ای از معامله‌گران انتظار داشتند که اسکناس آمریکایی در واکنش به چنین اخباری، سیر نزولی بگیرد ولی چنین اتفاقی رخ نداد. زاویه دید این گروه از معامله‌گران آن بود که عوامل روانی در رشد قیمت دلار نقش اساسی داشته‌اند و در صورتی‌که اخبار مثبت به بازار برسد،‌ جهت قیمت‌ها تغییر خواهد کرد.

در مقابل این زاویه دید،‌ کسانی قرار دارند که معتقدند، بازار ارز با مشکلات بنیادی‌تری رو‌به‌رو است و تا زمانی‌که گشایش واقعی اقتصادی رخ ندهد، دشوار است که سمت‌و‌سوی قیمت را به صورت معنادار در جهت کاهشی تصور کرد.

در روز پنجم هفته، بازار بیشتر به دیدگاه دسته دوم توجه نشان داد و به اخبار مثبت توجه زیادی نکرد. با این حال، در صورتی‌که بخشی از منابع بلوکه‌شده ایران آزاد شود، به احتمال زیاد به سرعت جهت قیمت کاهشی خواهد شد.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.