کد مطلب: ۵۰۶۶۹۴

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۴ دی ۹۹ چقدر بود؟

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۴ دی ۹۹ چقدر بود؟

دیروز دسته‌ای از معامله‌گران ارزی تلاش ‌کردند قیمت دلار را به کانال ۲۵ هزار تومان ببرند اما برگشت دلار به کانال بالاتر محقق نشد. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۴ دی ۹۹ چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، دیروز دسته‌ای از معامله‌گران ارزی تلاش ‌کردند قیمت دلار را به کانال ۲۵ هزار تومان ببرند اما برگشت دلار به کانال بالاتر محقق نشد. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۴ دی ۹۹ چقدر بود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: دلار خود را برای «بوسه خداحافظی» آماده می‌کند؛ جمله‌ای که این روزها، از زبان برخی تحلیلگران فنی بازار شنیده می‌شود. مقصود آنها از عبارت بوسه خداحافظی، پایان دوره افزایشی دلار است. به باور شماری از فعالان، معامله‌گران سعی می‌کنند دلار را به سوی نرخ‌های بالاتر بازگردانند و سپس به یکباره با قرار گرفتن در موقعیت فروش، از معاملات وداع کنند.

روز سه‌شنبه نیز به نظر می‌رسید چنین وضعیتی بر بازار حکمفرما بود. دسته‌ای از معامله‌گران تلاش می‌کردند قیمت دلار را به کانال ۲۵ هزار تومان ببرند؛ برگشت دلار به کانال بالاتر محقق نشد، ولی این ارز توانست با رشد ۸۰ تومانی به بهای ۲۴ هزار و ۹۵۰ تومان برسد.

برخی فعالان اعتقاد دارند، تلاش بازیگران افزایشی می‌تواند تا نزدیکی آغاز دوره بایدن ادامه پیدا کند، با این حال، این گروه انتظار دارند بازار با شروع به کار بایدن ریزش دیگری را تجربه کند.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.