کد مطلب: ۵۰۷۳۲۷

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۷ دی ۹۹ چقدر بود؟

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۷ دی ۹۹ چقدر بود؟

در آخرین روز هفته، دلار ریزش تازه‌ای را تجربه کرد؛ روز پنج‌شنبه، اسکناس آمریکایی به کانال ۲۳ هزار تومانی سقوط کرد. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۷ دی ۹۹ چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آخرین روز هفته، دلار ریزش تازه‌ای را تجربه کرد؛ روز پنج‌شنبه، اسکناس آمریکایی به کانال ۲۳ هزار تومانی سقوط کرد. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۷ دی ۹۹ چقدر بود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: در آخرین روز هفته، سکه و دلار ریزش تازه‌ای را تجربه کردند؛ روز پنج‌شنبه، اسکناس آمریکایی به کانال ۲۳ هزار تومانی سقوط کرد و با ۶۵۰ تومان افت به بهای ۲۳ هزار و ۸۵۰ تومان رسید.

آخرین بار بازار در اواخر آبان‌ماه به صورت مقطعی به کانال ۲۳ هزار تومانی رفته و پس از آن سیر صعودی به خود گرفته بود. درست ازهمین جهت، منطقه ۲۳ هزار تومانی برای معامله‌گران بازار ارز از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که اسکناس آمریکایی اگر زیر۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان تثبیت شود، زمینه ساز ورود دسته جدیدی از فروشندگان به بازار خواهد شد.

با این حال، حفظ محدوده یاد شده می‌تواند به برگشت قیمت دلار به کانال ۲۴ هزار تومان کمک کند.

برخی از معامله‌گران باور دارند، روند نزولی سکه و دلار با آمدن بایدن به کاخ سفید پایان خواهد یافت. آنها اعتقاد دارند که بازار نسبت به فرصت ایجاد شده ازخروج ترامپ از کاخ سفید کاهش سنگینی نشان داد.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    امکان نداره دلار به زیر ۲۳ هزار تومن بیاد پایین همش حرفه چون قراردادهای خودشون رو دلار ۲۲ هزار تومنه