کد مطلب: ۵۰۹۹۴۷

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۷ بهمن ۹۹ چقدر بود؟

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۷ بهمن ۹۹ چقدر بود؟

گفته می‌شود افزایش تردید نسبت به آینده قیمت‌ها و ابهام پیش روی بازارها موجب شده است که افراد با احتیاط بیشتری اقدام به خرید و فروش ارز، سکه و سهام کنند. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۷ بهمن چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، دلار نتوانست از محدوده حساس ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومانی عبور کند. اما آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۷ بهمن ۹۹ چقدر بود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: سطح ریسک‌پذیری معامله‌گران در بازارهای مختلف پایین آمده است. گفته می‌شود افزایش تردید نسبت به آینده قیمت‌ها و ابهام پیش روی بازارها موجب شده است که افراد با احتیاط بیشتری اقدام به خرید و فروش ارز، سکه و سهام کنند. در بازار ارز، دلار پشت سد ۲۳هزار و ۸۰۰ تومانی باقی مانده است.

در سومین روز هفته، دلار نتوانست از محدوده حساس ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومانی عبور کند؛ اسکناس آمریکایی که روز یکشنبه نزدیک به ۵۰۰تومان افزایش قیمت را به ثبت رسانده بود، روز دوشنبه با افت ۵۰ تومانی مواجه شد و روی عدد ۲۳ هزار و ۶۰۰ تومانی قرار گرفت.

شدت نوسانات دلار در ۱۰ روز اخیر به اندازه‌ای شدید بوده است که بخشی از معامله‌گران ترجیح می‌دهند که خرید و فروش خاصی را در بازار صورت ندهند. دلار در روزهای ۲۷ و ۲۹ دی دو بار پیاپی افت‌های ۴ رقمی و بالای هزار تومان را تجربه کرد. پس از آن، نوبت به نوسانات افزایشی شدید رسید و دلار نوسانات بالای ۸۰۰ و ۴۰۰ تومان را به ثبت رساند. پس از چنین نوسانات سنگینی بود که بازار در روز دوشنبه با تغییرات کمتری مواجه شد.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.