کد مطلب: ۷۴۴۵۳۴

قیمت دلار صرافی ملی ۱۲ دی۱۴۰۱

قیمت دلار صرافی ملی 12 دی1401

قیمت دلار صرافی ملی امروز 12 دی 1401 36 هزار و 996 هزار تومان و قیمت یورو 39 هزار و 646 هزار تومان است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار صرافی ملی امروز دوشنبه 12 دی 1401 معادل 36 هزار و 996 هزار تومان و قیمت فروش 37 هزار و 370 هزار تومان برآورد شد.

همچنین قیمت یورو صرافی ملی 40 هزار و 465 هزار تومان و قیمت خرید این ارز در صرافی ملی 39 هزار و 646 هزار تومان تعیین شد.

افسار دلار در دست بانک مرکزی

برخی معامله‌گران فلز زرد معتقدند قیمت در روزهای آینده از این پایین‌تر می‌آید و بدون در نظر گرفتن فاصله خرید و فروش امروز بفروشید بهتر از فرداست. آنها سیاست‌های تهدیدی حاکم بر بازار دلار و بانک مرکزی را عامل این موضوع می‌دانند. این معامله‌گران معتقدند قیمت طلا و سکه را تنها دلار مدیریت می‌کند و افسار دلار هم که در دست بانک مرکزی است.

بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که طلای جهانی بازیگر فعالی در تعیین قیمت طلا و سکه نیست و این دلار است که قیمت را در بازار فلز زرد تعیین می‌کند.

امروز ۱۱ دی ۱۴۰۱، قیمت سکه امامی در نخستین ساعات معاملات برخلاف سایر قطعات سکه با روندی افزایشی آغاز به کار کرد. در ادامه روز اما نسبت به روز گذشته حدود ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت. در لحظه نگارش این گزارش سکه امامی با قیمت ۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.

سکه بهار آزادی امروز بیشترین کاهش قیمت را در خانواده خود داشت و با کاهش ۵۱۰ هزار تومانی با قیمت حدودی ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.