کد مطلب: ۸۰۴۶۰۷

قیمت دلار صرافی ملی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

قیمت دلار صرافی ملی 11 اردیبهشت 1402

امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران 41 هزار و 960 (چهل و یک هزارو نهصد و شصت تومان) اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار و یورو امروز در صرافی بانک ملی ایران اعلام شد.

براین اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۴۱,۵۴۰ (چهل و یک هزار و پانصد و چهل تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۴۱,۹۶۰ (چهل و یک هزار و نهصد و شصت تومان) اعلام شد.

همچنین قیمت خرید یورو 45.694 (چهل و پنج هزار و ششصد و نود و چهار تومان) و قیمت فروش یورو 46,156 (چهل و شش هزار و صد و پنجاه و شش تومان) است.

کف موقت دلار در کانال جدید

دیروز ۱۰ اردیبهشت معامله‌گران همچنان روند تقاضا را افزایشی و عرضه را محدود می‌دانند. این عده معتقدند با توجه به رشد نقدینگی کشش برای رشد قیمت دلار وجود دارد.

به نظر می‌رسد محدوده ۵۴ هزار تومانی کف موقت قیمت دلار است و فعالان بازار چشم‌انتظار سیگنال‌های ورودی به بازار ارز، برای تعیین قیمت در روزهای آینده هستند.

طی دو روز گذشته در بازار ارز، معامله‌گران حاضر بودند یورو را بالای ۶۰ هزار تومان خریداری کنند و نرخ فروش پوند در حجم خرد نیز به سختی به زیر ۶۵ هزار تومان می‌رسید‌.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، این عدم تمایل برای نگهداری ریال است که نه‌تنها دلار و سایر ارزها، بلکه تمامی بازارها را متلاطم کرده است.

امروز سیگنال بازارهای همسایه به دلار تهران نیز افزایشی بود. قیمت دلار هرات امروز ۵۴ هزار و ۵۵۰ تومان بود. دلار سلیمانیه نیز با قیمت ۵۳ هزار و ۸۵۰ تومان مبادله شد. قیمت درهم نسبت به دیروز کاهش محدود ۳۰ تومانی داشت و با قیمت ۱۵ هزار و ۱۵۰ تومان مبادله شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.