کد مطلب: ۵۲۹۳۹۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ چقدر شد؟

قیمت دلار امروز ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ چقدر شد؟

قیمت دلار در اولین ساعات معاملات بازار آزاد نسبت به شب گذشته ثابت ماند با این حال نرخ این ارز در صرافی ملی، بازار متشکل‌ ارزی و سامانه سنا افزایش یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صبح روز چهارشنبه اولین قیمت معاملاتی دلار در بازار آزاد ۲۴ هزار و ۹۲۰ تومان گزارش شد. آخرین نرخ روز پیش نیز نرخی در همین حدود قیمتی بوده است.

صرافی ملی هم قیمت دلار را با ۸۴ تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز قبل، ۲۴ هزار و ۱۶۸ تومان برای فروش و ۲۳ هزار و ۶۸۹ تومان برای خرید اعلام کرد.

نخستین معاملات دلار در بازار متشکل ارزی نیز با ۸۰ تومان افزایش قیمت نسبت به آخرین قیمت روز کاری گذشته، با نرخ ۲۴ هزار و ۹۲۹ تومان آغاز شد.

نرخ اسکناس آمریکایی در سامانه سنا که پایان روز ‌سه‌شنبه ۲۴ هزار و ۸۸ تومان بود، صبح امروز نیز ۲۴ هزار و ۱۶۸ تومان اعلام شد.

همچنین بر اساس آخرین معاملات روز گذشته کاری در سامانه نیما نرخ خرید حواله دلار به ۲۲ هزار و ۹۵۰ تومان و نرخ فروش آن ۲۳ هزار و ۱۳۰ تومان رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    الان در حال حاضر تمام قیمت های کالاهای اساسی گرفته تا کالاهای لوکس با دلار ۳۰تا ۳۵ خرید و فروش میشه اونوقت به زور دلار رو روحانی نگه داشته که بگه رو ۲۵ نگه داشتم.از اول هفته تا این لحظه فقط افزایش قیمت بوده ……همتی با شعور مردم بازی نکن …..ایشالا بدتر از اینا سرت خواهد آمد