کد مطلب: ۳۸۵۴۵۷

قیمت سکه کاهش یافت / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۴/۶

قیمت سکه کاهش یافت / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۴/6

قیمت طلا و سکه امروز با تاثیر از کاهش 5 دلاری بهای طلای جهانی روند نزولی در پیش گرفت که بر این اساس قیمت سکه تمام طرح قدیم به چهار میلیون و 404 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز قیمت طلا در بازارهای جهانی به دلیل انتظار سرمایه‌گذاران به نتیجه دیدار ترامپ و شی‌ جین‌پینگ در حاشیه اجلاس G20، پنج دلار کاهش یافت.

به گزارش فارس، امروز قیمت اونس در بازار جهانی با 4.9 دلار کاهش نسبت به روز گذشته به قیمت 1403 دلار و 70 سنت معامله شد.

امروز طلا در کمترین زمان به قیمت 1400 دلار و 70 سنت و در بیشترین زمان به قیمت 1408 دلار و 90 سنت معامله شد.

خبرگزاری رویترز نوشت: از آنجایی که سرمایه‌گذاران در انتظار دیدار رهبران اقتصادی آمریکا و چین در حاشیه اجلاس G20 هستند تقاضا در بازار کاهش یافته و به کاهش قیمت طلا منجر شده است.

اجلاس G20 فردا جمعه در شهر اوزاکای چین برگزار خواهد شد و از هفته‌ها پیش اعلام شده که روسای جمهور آمریکا و چین در حاشیه این اجلاس نشست بسیار مهمی را درباره جنگ تجاری که از سال گذشته کلید خورده خواهند داشت.

سرمایه‌گذاران فلز زرد به نتیجه این نشست دل بسته‌اند و منتظر نتیجه مذاکرات نشسته‌اند تا تصمیم خود را بر اساس آن در نظر بگیرند.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، در بازار غیررسمی امروز ۱۳۹۸/۰۴/۰6، قیمت دلار برای فروش ۱۲,۹۴1 تومان گزارش شده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۲۸۵۰ تومان و ۱۲۹۵۰ تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو برای فروش در بازار غیررسمی امروز ۱۴,۸37 تومان است. همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴۷۶۹ تومان تعیین شد.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۴۷۵۰ تومان و ۱۴۸۵۰ تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 18، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و ۴04 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و ۶۳0 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به دیروز کاهش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۳۶ هزار و ۳۰۶ تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، ۲ میلیون و 378 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 579 هزار تومان و یک میلیون و 9 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.