کد مطلب: ۶۴۶۳۹۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت خودرو شاهین G/ مشخصات فنی

قیمت خودرو شاهین G/ مشخصات فنی

قیمت خودرو شاهین در آخرین روزهای فروردین با تغییرات کمتری همراه شده است. خودرو شاهین g در بازار خودروی کشور چه قیمتی دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، خودروی شاهین G مدل ۱۴۰۰ در حال حاضر به قیمت ۳۵۰ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است.

مشخصات فنی شاهین G

سایپا شاهین، نخستین محصول بومی با پلتفرم SP سایپاست؛ پلتفرمی که قرار است مبدا تمام محصولات جدید این شرکت در سال‌های بعد از ۱۴۰۰ باشد؛ یعنی علاوه‌بر نسخه سدان (که همین شاهین است)، باید منتظر محصولات دیگری نیز با این پلتفرم باشیم؛ محصولاتی در سگمنت کراس‌اور و همچنین هاچ‌بک.

سایپا در ابتدا می‌خواست شاهین را با موتور جدید BM16 برلیانس به بازار بفرستد. اما بعدها تصمیمش را عوض کرد و موتورM15-T توربوشارژ را روی آن قرار دارد. این موتور با اینکه در نسخه تنفس طبیعی‌اش، روی تیبا و ساینا و کوییک هم نصب شد. ولی بدلیل نصب توربو و همچنین پاس کردن استاندارد یورو۵، تغییرات بسیار زیادی روی آن انجام شده است. به صورتی که می‌توان آنرا یک موتور جدید محسوب کرد.

باما نوشت، سایپا بعد از آنکه سیستم نام‌گذاری تیپ‌های محصولاتش را در تابستان ۹۹ تغییر داد، آپشن‌های شاهین را هم دستکاری کرد و دو تیپ لوآپشن و فول آپشن برای آن ساخت. تیپ لوآپشن آن با نام سایپا شاهین S و تیپ فول آپشن آن نیز با نام سایپا شاهین G معرفی شد. در شاهین S سایپا ۴ آپشن «سانروف»، «مولتی مدیا (مانیتور+دوربین)»، «تهویه اتومات» و «دکمه‌های کنترلی روی فرمان» را حذف کرده بود.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    واس چی ندونسته میگی موتورش ضعیفه؟؟ وقتی حتی سوار نشدی نظر الکی نده
    موتورش کاملا با روز شده، توربو داره و چون استاندارد یورو۷ گرفته کاملا ساختار موتور عوض شده و ک تبدیل به ی موتور جدید شده ضمن اینکه اتاق هم براساس پلتفرم تویوتا طراحی شده و الان ایمن ترین خودرو داخلی هست دقیقا توی چند تصادف اخیری که داشته ضربه توسط قسمت جلو جمع شده و اصلا به قسمت اتاق و سرنشین منتقل نشده درحالیکه اگه خودروهای دیگه بودن کاملا اتاق پرس میشد

  • چه فرقی میکنه که کی باشم؟؟؟؟

    متاسفانه من مجبور به فروشش بودم و خیلی چشمم دنبالشه.
    پیشنهاد میکنم واقعا هر کی دنبال ماشین تولید داخلیه درجه یکه، هر چی زودتر بخرش. نگاه به قیمتش نکنید، مافیای کثیف خودرو پشت افت قیمتشه. شک نکنید ارزش قیمت واقعیش از دنا پلاس هم بیشتره، خیلی.
    به قیمت واقعیش برسه، مشتریاش محدود میشن. دست دست نکنید. از دستتون میره. من هم سورن داشتم هم پرشیا هم برلیانس دنده ای. شاهین یه چیز دیگه س. از دست من که مثل شاهین پرید و رفت.

  • چه فرقی میکنه که کی باشم؟؟؟؟

    جناب مهندس خودرو، وجدان از مدرک شما بالاتره. الان نظرتون با استناد به مدرکتون فقط به درد خود شما میخوره اما نظدتون با استناد به وجدانتون، ممکنه باعث تغییرات اشتباه خواسته و ناخواسته بشه.
    البته که این حجم نفرت از یه ماشین جای بسی تعجب و تامل داره، ولی لطفا خیلی به مدرکتون مطمئن نباشید. مدرک جلوی تجربه، حرفی برا گفتن نداره.

  • مهدی

    اگه می تونید بخریدش واقعا خوب ماشینیه
    من اکثر ماشینای داخلی رو داشتم و آخرین ماشینم هم دنا بود که از لحاظ برقی و آپشن واقعا اذیتم کرد و فروختم و الان شاهین خریدم که انصافا در قیاس با قبلی ها بهتره
    هرکی هم میگه موتورش بده حرف مفت میزنه
    صدای موتور هم نمیگم نداره ولی کدوم ماشین ایرانیه که صدا نداره همون پارس و دنا که داشتم تو اتاق صدای موتورشون مثل تراکتور بود که الان شاهین صداش از اونا کمتره
    شک نکنید قیمتش از اینی که هست بالاتر میره پس الان بخریدش

  • ناشناس

    سلام من قبلا پژو ۲۰۶ و ال نود داشتم و الان نزدیک یک سال شاهین سوار میشم ماشین خوبیه نرم و پرقدرت کولر قوی من که راضیم و از ماشین های قبلی بهتر است.

  • ناشناس

    سلام الان فرقش بابازارده میلیون تومنه اگه میتونی نقدی بخری بهتره من الان خودم ثبت نام کردم خیلی اذیت میکنن توتحویلش

  • فقط خدا

    من شاهین خریدم و قبلش هم از محصولات داغون ایران‌خودرو داشتم
    نمیخوام بزرگ نمایی کنم چون خودروسازهای بی وجدان داخلی کیفیت، جان و مال مردم براشون اهمیتی نداره اما باز بین همین خودروهای داخلی مطمئن باشید که به زودی شاهین یکه تاز جاده ها میشه.

  • Mehran

    من الان یک سال دارم بیست هزار کیلومتر باهاش رانندگی کردم قبلاً پارس و دنا داشتم اینو واقعا میگم از خریدم رازی ام واقعا ماشین خوبیه

  • ناشناس

    آقای به اصطلاح مهندس مکانیک،شما با این نظری که دادید دادید به شعور تمام کسایی که شاهین دارن توهین میکنید ،خدایی اصلا سوارش شدی؟

  • ناشناس

    من 4ماه این خودرو را دارم انصافا نسبت به قیمتش دربازارامروزی خودرو مناسبی است علی رغم قضاوتها درمورد موتورش، سواری خوب وراحت و شتاب مناسبی داره ودرسربالایی ها کم نمی یاره بدون شک ازبسیاری ازخودرهای داخلی سرتره با توجه به قیمتش واقعا ارزش خرید داره