کد مطلب: ۵۶۳۰۶۲

قیمت طلا و سکه امروز ۲۳ تیر / کاهش قیمت‌ها در بازار طلا

قیمت طلا و سکه امروز ۲۳ تیر / کاهش قیمت‌ها در بازار طلا

انس جهانی طلا در بازار امروز با کمی تغییر به ۱۸۱۱ دلار رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار با کمی کاهش به یک میلیون و ۴۳ هزار تومان کاهش یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در بازار امروز انس جهانی طلا با کمی افزایش به ۱۸۱۱ دلار رسید. قیمت سکه طرح جدید به ۱۰ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان و طرح قدیم به ۱۰ میلیون تومان و ۳۵۰ هزار تومان رسید.

قیمت نیم سکه پنج میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و قیمت ربع سکه سه میلیون و ۴۵۰ هزار تومان ثبت شد.

بهای جهانی طلا در شیب صعودی

قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، چهارشنبه، تحت تأثیر گزارش تورم آمریکا و رشد فراتر از انتظار قیمت‌های مصرف‌کننده این کشور قرار گرفت و افت کرد، هرچند تقویت ارزش دلار این رشد را محدود کرد.

به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، چهارشنبه، تحت تأثیر گزارش تورم آمریکا و رشد فراتر از انتظار قیمت‌های مصرف‌کننده این کشور قرار گرفت و افت کرد، هرچند تقویت ارزش دلار این رشد را محدود کرد.

تا ساعت ۸:۱۳ به وقت تهران، قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس لندن، اسپات‌گلد، ۰.۲۸ درصد رشد کرد و به ۱,۸۱۳.۲۵ دلار رسید.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا تا این لحظه ۰.۲۰ درصد رشد کرد و به ۱,۸۱۳.۶۰ دلار رسید.

گزارش تورم آمریکا که بسیار مورد انتظار فعالان بازارهای مالی بود دیشب منتشر شد و نشان داد تورم آمریکا به بالاترین سطح در ۱۳ سال اخیر رسیده و شاخص تورم اصلی در بالاترین سطح در ۳ دهه گذشته قرار دارد.

با وجود این گزارش سرمایه‌گذاران انتظار ندارند بانک مرکزی آمریکا فوراً وارد عمل شده و نرخ بهره خود را بالا ببرد. همین نگاه سرمایه‌گذاران باعث شد تا سرمایه‌گذاران برای در امان ماندن از تورم به خرید طلا رو بیاورند.

اما آن‌چه باعث شد قیمت جهانی طلا از این بالاتر نرود این بود که ارزش دلار در معاملات امروز تقویت شد و قیمت خرید طلا را برای دارندگان ارزهای غیر دلاری افزایش داد.

54 8

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • میلادفتح الهی اندیمشکی

    هر ک طلا خریده پولشو ننداخته تو کاری بیچاره شده نگا قیمت طلا کنین فقط چقد افت کنه این پولتونه میدادین یه بنده خدایی باش کار کنه روزیشو دراره هر چی سرمون میاد حقمونه ما خو پول نداریم بخریم یا نداریم ک بفروشیم ولی ای خدا کاری کن طلا بشه گرمی700هزارتومن تا بفهمن طلا احتکار کردن ینی چی خدایی هم هست

    • ناشناس

      توبرو اول یاد بگیر حرف بزن بعد بیا نظر بده

    • ناشناس

      چه عقده ای

    • ناشناس

      بزرگوار اینطوریام نیست

    • ناشناس

      خداکنه ارزان بشه تاماهم بتونیم طلا بگیریم

  • ناشناس

    طلا و سکه در سراشیبی و نزولی قرار گرفته و با آمدن رئیس جمهور جدید تا چند روز آینده ، این نزولی بودن سرعت بیشتری خواهد گرفت. سکه زیر ۹ میلیون تومان ‌ این خط و این نشون.

    • ناشناس

      شتر در خواب بیند پنبه دانه

  • ناشناس

    یکی بالای یک ملیون طلا خریده. ویکی در سیصد تومن خریده. دعا کنیم این اوضاع درست بشه وثبات برگرده. خدا بانیان وضع موجود را به درک واصل کنه

  • ناشناس

    هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست

  • ححححح

    کاش طلا بیاد پایین اونایی هم ک خریدن عیب ندارع بزار چند نفر ضرر کنن بهتر از اینه ک ی ملت با این گرونی بدبخت بشن

  • ناشناس

    سلام بزرگواران طلا تا 700یا800 میاد کسانی که قصد خرید دارن صبر کنن تا سه ماه دیگه من خودم خریدارم وایسادم تا قیمت به پایین ترین میزان برسه بعد خرید کنم آخه هم مالیات طلا رو تا سه ماه آینده بر میدارن و همچنین در ماه مهرم تقاضا کم میشه از طرف دیگه تحریم فلزات گران بها داره برداشته میشه کسانی که قصد خرید دارن چند ماه دیگه خرید بکنید و افرادی هم که خرید کردن تا سود بکنن صبر بکنن آخه طلا خودشو تو دراز مدت نشون میده

  • ررررررر

    من موقعی ک طلا .گرمی صد تومن بود خریدم

  • ررررررر

    ممکنه باز گرونتر بشع