کد مطلب: ۳۶۹۵۴۱

قیمت طلا و ارز امروز چهارم اردیبهشت / طلا گرمی ۴۴۰۰۰۰ تومان شد

قیمت طلا و ارز امروز چهارم اردیبهشت / طلا گرمی 440000 تومان شد

قیمت طلا و سکه امروز علی‌رغم ثبات نرخ ارز از افزایش بهای جهانی طلا تبعیت کرد و با رشد مواجه شد به طوری‌که بهای هر گرم طلای 18 عیار به 440 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیو ز، قیمت طلا امروز چهارشنبه چهارم اردیبهشت در بازارهای جهانی علی‌رغم کاهش قیمت در دیروز به علت رشد ارزش دلار، افزایش یافت و به 1274 دلار در هر اونس رسید.

براساس گزارش ایسنا، به گفته پیتر فانگ، مدیر معاملات شرکت فلزات ارزشمند وینگ فانگ در هنگ کنگ، عامل اصلی که قیمت طلا را با کاهش روبرو کرده، رشد ارزش دلار است.

شاخص دلار آمریکا پس از آماری که نشان داد فروش خانه‌های تک خانواده در آمریکا در مارس به بالاترین رکورد در یک سال و نیم اخیر صعود کرده است، نزدیک به بالاترین رکورد خود در ۲۲ ماه اخیر ایستاد.

این آمار درست پیش از انتشار آمار تولید ناخالص داخلی آمریکا در روز جمعه، نگرانی‌ها نسبت به کندی رشد اقتصاد جهانی را در میان سرمایه گذاران از میان برده است.

به گفته تحلیلگران، آمار مطلوب خوش بینی به اقتصاد جهانی را تقویت خواهد کرد و از ارزش دلار پشتیبانی می‌کند.

قیمت طلا همچنین از صعود بازارهای سهام آسیا که رشد وال استریت را دنبال کردند، تحت فشارهای کاهشی قرار گرفت.

طلا روز سه شنبه به پایین‌ترین حد خود در سال میلادی جاری رسید و حدود ۶ درصد از رکورد ۱۳۴۶.۷۳ دلار در فوریه کاهش نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش رویترز، بازارها اکنون منتظر انتشار آمار تولید ناخالص داخلی آمریکا هستند که اواخر هفته جاری منتشر می‌شود تا دید شفاف‌تری نسبت به اوضاع بزرگترین اقتصاد جهان داشته باشند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، طبق اعلام خبرگزاری تسنیم، در بازار غیررسمی امروز (۴ اردیبهشت ۱۳۹۸) تا ساعت 16، قیمت دلار برای فروش ۱۳،۸۱۰ تومان گزارش شده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۳،۷۰۰ تومان و ۱۳،۸۰۰ تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو برای فروش در بازار غیررسمی امروز ۱۵،۷۰۳ تومان است. همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۷۰۹ تومان تعیین شد.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۵،۶۰۰ تومان و ۱۵،۷۰۰ تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 19:30، قیمت سکه تمام بهار طرح قدیم چهار میلیون و 770 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 935هزار تومان در بازار طلا و سکه است که بهای انواع سکه تمام روندی صعودی را طی کرد.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 440 هزار و 923 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 680 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 740 هزار تومان و 955 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    قیمت طلادرهمین ساعت
    ‌.