کد مطلب: ۳۳۹۰۹۲

قیمت طلا و ارز در بازار امروز شنبه

قیمت طلا و ارز در بازار امروز شنبه

بازار امروز طلا و سکه هفته نسبتا آرامی را برخلاف بازار جهانی آغاز کرد، این در حالی‌ست که بهای جهانی طلا در روزهای گذشته با افزایش چشمگیری مواجه شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار امروز طلا و سکه هفته نسبتا آرامی را برخلاف بازار جهانی آغاز کرد، این در حالی‌ست که بهای جهانی طلا در روزهای گذشته با افزایش چشمگیری مواجه شده است.

طبق گزارش خبرگزاری موج، در بازار غیر رسمی امروز (۸ دی ۱۳۹۷) قیمت دلار برای فروش ۱۰،۶۰۰ تومان گزارش شده است.

صرافی ملی، قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۰،۲۰۰ تومان و ۱۰،۳۰۰ تومان اعلام کرده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش، قیمت یورو برای فروش در بازار غیررسمی امروز (۸ دی ۱۳۹۷) ۱۲،۰۰۰ تومان است.

صرافی ملی قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۲،۲۰۰ تومان و ۱۲،۳۰۰ تومان اعلام کرد.

همچنین، نرخ رسمی یورو در بانک مرکزی ۴،۸۱۰ تومان تعیین شد.

طبق گزارش تسنیم، نکته مهم در معاملات امروز بازار ارز این است که قیمت اعلامی صرافی‌های بانکی برای خرید و فروش ارز بالاتر از قیمت‌های بازار آزاد است. همچنین بازاری‌ها پیش‌بینی می‌کنند قیمت ارز باز هم در ساعت‌های آتی ریزشی شود.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا در بازارهای جهانی به 1281 دلار رسید که عمده‌ترین دلیل این افزایش، کاهش ارزش دلار در بازارهای جهانی است که به جذابیت این فلز گرانبها نزد سرمایه‌گذاران غیرآمریکایی افزوده است.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت حدود 16 و 30 دقیقه، قیمت سکه تمام بهار طرح جدید سه میلیون و 550 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و 350 هزار تومان است که نسبت به روز پنجشنبه کاهش داشته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار 324 هزار و 100 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه با افزایش قیمت نسبت به روز پنج‌شنبه، یک میلیون و 910 هزار تومان و ربع سکه یک میلیون و 170 هزار تومان فروخته می‌شوند، همچنین سکه گرمی 650 هزار تومان قیمت دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.