کد مطلب: ۳۴۰۸۶۸

قیمت طلا و ارز در بازار امروز پنجشنبه

قیمت طلا و ارز در بازار امروز پنجشنبه

بازار طلا و سکه امروز پنجشنبه با توجه به ثبات نسبی نرخ دلار و رشد کمی بهای جهانی طلا، با افزایش نسبی مواجه شد و روند صعودی را طی کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز پنجشنبه بهای طلا در بازارهای جهانی تحت تاثیر نگرانی‌ها نسبت به کندی رشد اقتصاد جهانی و نوسان بازارهای سهام با افزایش مواجه شد و به بیش از 1288 دلار در هر اونس رسید تا به رکورد 6 ماهه خود دست یابد.

براساس گزارش ایسنا، کاهش ارزش دلار، معاملات طلا را که به ارز آمریکا قیمت‌گذاری می‌شود برای خریداران غیرآمریکایی ارزانتر می‌کند. بازارهای آسیایی نیز امروز بخشی از ضرر روزهای اخیر را جبران کردند در حالی که بازارهای سهام آمریکا به دنبال هشدار کم سابقه اپل درباره درآمد کمتر این شرکت که به نگرانیها نسبت به کندی رشد اقتصاد جهانی افزود، با افت مواجه شدند.

عامل دیگری که به نگرانی سرمایه‌گذاران افزود، دیدار میان رهبران کنگره و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بود که هیچ نشانه‌ای از توافق برای پایان دادن به تعطیلی بخش‌هایی از دولت فدرال در آن دیده نشد. بر اساس گزارش رویترز، بازارها همچنین منتظر دیدگاه جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا درباره دورنمای اقتصادی و چشم انداز افزایش نرخ‌های بهره در سال ۲۰۱۹ هستند که وی قرار است روز جمعه در یک گفتگوی مشترک با جانت یلن و بن برنانکه روسای سابق بانک مرکزی آمریکا شرکت کند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، صرافی ملی امروز 13 دی ماه، قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 10هزار و 550 و 10 هزار و 600 تومان اعلام کرده است. ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 12 هزار و 500 و 12 هزار و 550 تومان اعلام کرد. بانک مرکزی قیمت یورو رسمی را 4773 تومان اعلام کرده است.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 18، قیمت سکه تمام بهار طرح جدید سه میلیون و 690 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و 550 هزار تومان است که سکه طرح جدید نسبت به دیروز با رشد نسبی روبرو بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش نسبی، 336 هزار و 579 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، یک میلیون و 900 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 200 هزار تومان و 665 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.