کد مطلب: ۳۵۸۲۸۴

قیمت طلا و ارز در بازار امروز ۱۸ اسفند

قیمت طلا و ارز در بازار امروز 18 اسفند

قیمت طلا و سکه امروز با توجه به افزایش بهای طلا در بازارهای جهانی و رشد قیمت دلار در بازار تهران با افزایش قیمت روبرو شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا دیروز جمعه تحت تاثیر کاهش ارزش دلار ناشی از گزارشات ضعیف بازار اشتغال آمریکا بود و براین اساس بهای هر اونس 13 دلار افزایش یافت و در آستانه 1299 دلاری قرار گرفت.

براساس گزارش فارس، با انتشار گزارش ضعیف فرصت‌های شغلی آمریکا که ارزش دلار و ریسک در بازار را کاهش داد و در عین حال تصویری تیره‌تر از اقتصاد جهان به دست داد، قیمت طلا یک درصد افزایش یافت و به بالاترین رقم در یک هفته گذشته رسید.

رشد فرصت‌های شغلی آمریکا در ماه فوریه تقریبا متوقف شد به طوریکه که اقتصاد این کشور تنها 20 هزار فرصت شغلی ایجاد کرد.

جیم وایکوف، تحلیلگر ارشد در بازار طلا گفت: «ما یک ارقام ضعیف شگفت‌آوری در ایجاد فرصت شغلی دیدیم که به دلار و بازارهای بورس آمریکا فشار آورد اما در عوض قیمت طلا را بالا برد… طلا دارد تحت تاثیر شاخص دلار قرار می‌گیرد.»

دلار در برابر سبدی از ارزهای بین‌المللی کاهش‌های خود را حفظ کرد و این شرایط طلا را برای مالکان دیگر ارزها ارزان‌تر کرد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، طبق اعلام خبرگزاری موج، در بازار غیررسمی امروز (۱۸ اسفند ۱۳۹۷)، قیمت دلار برای فروش ۱۳،۴۰۰ تومان گزارش شده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 13.050 تومان و 13.150 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو برای فروش در بازار غیررسمی امروز ۱۵،۲۰۰ تومان است. همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۷۴۶ تومان تعیین شد.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 15.050 تومان و 15.150 تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 19:30، قیمت سکه تمام بهار طرح قدیم چهار میلیون و 450 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 555 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به دیروز با افت نسبی مواجه بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 420 هزار و 147 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 570 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 650 هزار تومان و 870 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.