کد مطلب: ۳۵۱۴۹۹

قیمت طلا و ارز در بازار امروز ۲۱ بهمن

قیمت طلا و ارز در بازار امروز 21 بهمن

بازار طلا و سکه امروز با توجه به افزایش بهای طلا در بازارهای جهانی و رشد قیمت دلار روند صعودی داشته و قیمت هر گرم طلای 18 عیار 374 هزار تومان را ثبت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت هر اونس طلا امروز یکشنبه با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی بر نرخ 1314 دلار ثابت ماند. این رشد قیمت ناشی از کاهش نسبی ارزش دلار و تداوم جنگ تجاری آمریکا و چین بود.

براساس نظرسنجی کیتکونیوز، کالین سیژینسکی، استراتژیست ارشد در شرکت SIA Wealth Management به افزایش قیمت طلا در هفته جاری خوشبین مانده و گفته، به نظر می‌رسد تصحیح قیمت اخیر به پایان رسیده و طلا با موفقیت حمایت در سطح ۱۳۰۵ دلار را امتحان کرده است. با احتمال تعطیلی دوباره دولت آمریکا، بن بست مذاکرات بریگزیت و ابهامات پیرامون مذاکرات تجاری آمریکا و چین، مسائل زیادی وجود دارد که به نوسانات دامن زده و دارایی‌های مطمئنی مانند طلا را برای سرمایه‌گذاران جذاب نگه می‌دارد.

کوین گریدی، رئیس شرکت " فونیکس فیوچرز" اظهار کرد: تا زمانیکه طلا بالای سطح ۱۳۰۵ دلار بماند، انتظار دارد قیمت این فلز افزایش پیدا کند.

فیلیپ فلاین، تحلیلگر بازار در شرکت " پرایس فیوچرز" با توجه به بهبود قیمت طلا در اواخر هفته گذشته، پیش‌بینی کرد قیمت طلا با وجود قوی ماندن ارزش دلار آمریکا، افزایش پیدا کند و ادامه اختلافات تجاری آمریکا و چین ممکن است خرید طلا به عنوان دارایی مطمئن را تقویت کند.

جیم ویکاف، تحلیلگر فنی ارشد " کیتکو" نیز اظهار کرد روند طلا صعودی مانده و تصحیح قیمت کاهشی این فلز احتمالاً به پایان رسیده است.

اما داروین نیوسام، تحلیلگر فنی مستقل با اشاره به الگوهای فنی، کاهش قیمت طلا در هفته جاری را پیش‌بینی کرد و گفت: شاخص دلار آمریکا هفته گذشته به بالاترین حد در چهار هفته اخیر صعود کرد که به معنای فشارهای کاهشی بیشتر روی قیمت طلا است.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، طبق اعلام خبرگزاری موج، در بازار غیررسمی امروز (۲۱ بهمن ۱۳۹۷)، قیمت دلار برای فروش ۱۲،۰۵۰ تومان گزارش شده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز، قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۱،۶۰۰ تومان و ۱۱،۷۰۰ تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو برای فروش در بازار غیررسمی امروز ۱۳،۷۰۰ تومان است. همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۷۵۵ تومان تعیین شد.

صرافی ملی امروز (۲۱ بهمن ۱۳۹۷)، قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۳،۶۰۰ تومان و ۱۳،۷۰۰ تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 19، قیمت سکه تمام بهار طرح قدیم چهار میلیون و 100 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 250 هزار تومان است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به پنجشنبه گذشته با افزایش قیمت مواجه بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 373 هزار و 977 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 300 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 410 هزار تومان و 750 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.