کد مطلب: ۳۴۳۹۴۹

قیمت طلا و ارز در بازار امروز ۲۴ دی ماه

قیمت طلا و ارز در بازار امروز 24 دی ماه

قیمت طلا و سکه در بازار امروز دوشنبه متاثر از با توجه به ثبات نسبی طلا در بازارهای جهانی و قیمت دلار روند با ثباتی را در بازار طی کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا امروز دوشنبه، با توجه به ناامیدی بازارها نسبت به افزایش یافتن نرخ بهره فدرال رزرو و انتشار داده‌های ضعیف صادرات چین روند صعودی به خود گرفت و بالا رفت.

با پیش‌بینی کاهش تقاضا برای دلار آمریکا، طلا برای دارندگان ارزهای غیردلاری ارزان‌تر شد اما با به وجود آمدن فرصت خرید، تقاضا برای آن بالا رفت و گران شد که قیمت هر اونس طلا به ۱۲۹۲ دلار رسید.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، طبق اعلام خبرگزاری موج، در بازار غیر رسمی امروز، قیمت دلار برای فروش ۱۱،۱۰۰ تومان گزارش شده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز (۲۴ دی ۱۳۹۷)، قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۰،۹۹۰ تومان و ۱۱،۰۵۰ تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو نیز برای فروش در بازار غیررسمی امروز (۲۴ دی ۱۳۹۷) ۱۲،۹۵۰ تومان است. همچنین، نرخ رسمی یورو در بانک مرکزی ۴،۸۱۸ تومان تعیین شد.

صرافی ملی قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۲،۸۵۰ تومان و ۱۲،۹۵۰ تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 19، قیمت سکه تمام بهار طرح جدید سه میلیون و 860 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و 750 هزار تومان است که قیمت سکه‌های تمام، افزایش چشمگیری در بازار داشت.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، 354 هزار و 816 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 30 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 240 هزار تومان و 670 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.