کد مطلب: ۳۴۴۲۲۰

قیمت طلا و ارز در بازار امروز ۲۵ دی ماه

قیمت طلا و ارز در بازار امروز 25 دی ماه

قیمت طلا و ارز در بازار امروز سه‌شنبه با توجه به افزایش نسبی طلا در بازارهای جهانی، با رشد قیمتی مواجه بود که قیمت هر سکه یک گرمی به 700 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا امروز سه‌شنبه پس از اینکه آمارهای اقتصادی چین، ریسک بازار را کاهش داد و سرمایه‌گذاران با افت ارزش بازارهای بورس، به سوی دارایی‌های امن رفتند افزایش یافت و به 1294 دلار در هر اونس رسید.

براساس گزارش فارس، اوله هانسن، تحلیلگر بانک ساکسو گفت: به نظر می‌رسد، فراوانی که در دو هفته گذشته در اطراف دارایی‌های پرریسک دیده شده است، با آغاز هفته جدید ناپدید شده است. با توجه به این، ما دوباره شاهد تقاضای شدید برای طلا هستیم.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، طبق اعلام خبرگزاری موج، در بازار غیر رسمی امروز (۲۵ دی ۱۳۹۷)، قیمت دلار برای فروش ۱۱،۲۵۰ تومان گزارش شده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز ، قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۱،۱۵۰ تومان و ۱۱،۲۵۰ تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو نیز برای فروش در بازار غیررسمی امروز ۱۲،۹۷۰ تومان است، همچنین، نرخ رسمی یورو در بانک مرکزی ۴،۸۲۱ تومان تعیین شد.

صرافی ملی قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۲،۸۰۰ تومان و ۱۲،۹۰۰ تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 18:30، قیمت سکه تمام بهار طرح جدید سه میلیون و 905 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و 800 هزار تومان است که قیمت انواع سکه با رشد قیمتی نسبت به دیروز مواجه بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، 357 هزار و 125 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 210 هزار تومان و 700هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.