کد مطلب: ۳۵۳۲۷۳

قیمت طلا و ارز در بازار امروز ۲۸ بهمن

قیمت طلا و ارز در بازار امروز 28 بهمن

بازار طلا و سکه امروز تحت تاثیر افزایش قیمت ارز بود که به این ترتیب قیمت سکه ربع بهار آزادی به قله یک میلیون و 500 هزار تومانی رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی قیمت طلا رقم 1322 دلار در روز جمعه را حفظ کرده و همچنان در بالاترین نرخ خود در طول 2 هفته گذشته است.

براساس گزارش تسنیم، تای وونگ تحلیلگر بازار طلا در این باره گفت: با تقویت احتمال پایان یافتن سیاست انقباضی بانک مرکزی آمریکا قیمت طلا رشد قابل توجهی کرده است. اکنون که بانک مرکزی آمریکا افزایش نرخ بهره را متوقف کرده، فشار روی بقیه کشورها برای افزایش نرخ بهره کم شده است.

کاهش نرخ بهره موجب پایین آمدن هزینه فرصت سرمایه گذاری در بازار طلا می‌شود و ضمن پایین آوردن ارزش دلار، خرید فلز زرد را برای دارندگان سایر ارزها ارزان‌تر می‌کند.

آلاسدایر مکلئود تحلیلگر بازار طلا گفت: رشد اقتصاد جهان به سرعت در حال کند شدن است و بنابراین سیاست های پولی در همه جای جهان انبساطی تر خواهد شد. بنابراین چشم انداز اقتصاد جهان تورمی تر خواهد شد و این به تقویت قیمت طلا کمک خواهد کرد.

خبرگزاری شینهوا گزارش داده که 2 اقتصاد بزرگ جهان اجماعی اصولی بر سر حل مسائل کلیدی در جریان مذاکرات تجاری اخیر دست یافته اند. مذاکرات تجاری آمریکا و چین هفته آینده در واشنگتن ادامه خواهد یافت.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، طبق اعلام خبرگزاری موج، در بازار غیررسمی امروز (۲۸ بهمن ۱۳۹۷)، قیمت دلار برای فروش ۱۲،۴۵۰ تومان گزارش شده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۲،۲۰۰ تومان و ۱۲،۲۵۰ تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو برای فروش در بازار غیررسمی امروز ۱۴،۲۲۰ تومان است. همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۷۴۲ تومان تعیین شد.

صرافی ملی امروز قیمت یورو را برای خرید و فروشبه ترتیب ۱۳،۸۵۰ تومان و ۱۳،۹۵۰ تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 18:30، قیمت سکه تمام بهار طرح قدیم چهار میلیون و 230 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 353 هزار تومان است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به دیروز با افزایش روبرو بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 396 هزار و 254 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 350 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 500 هزار تومان و 800 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چه گویم که ناگفتنم بهتراست