کد مطلب: ۳۵۵۶۴۴

قیمت طلا و ارز در بازار امروز ۷ اسفند

قیمت طلا و ارز در بازار امروز 7 اسفند

قیمت طلا و سکه در بازار امروز تحت تاثیر ثبات نسبی بهای طلا و کاهش نسبی قیمت ارز بود که تغییرات چشمگیری در روند نرخ‌ها مشاهده نشد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت جهانی طلا امروز سه‌شنبه با کاهش ارزش دلار در برابر ارزهای جهانی با رشد قیمتی مواجه بود و به 1325 دلار در هر اونس رسید.

براساس گزارش ایسنا، حداقل 15 شرکت معدنی آفریقای جنوبی بیانیه هایی مبنی بر اعتصاب کارگرانشان در هفته جاری دریافت کرده اند.

شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی امروز با اندکی تغییر به 96.381 رسید.

ترامپ دیروز گفت، در صورتی که آمریکا و چین بتوانند بر اختلافات باقی مانده فائق بیایند وی و همتای چینی اش ممکن است به زودی توافقی را برای پایان دادن به جنگ تجاری امضا کنند. وی همچنین گفت طرفین به یک توافق «خیلی خیلی نزدیک» هستند.

اما وی در عین حال اظهار کرد که این توافق ممکن است خیلی زود به دست آید و یا ممکن است اصلا به دست نیاید.

منابع آگاه گفته اند ترزا می، نخست وزیر انگلیس در حال بررسی طرحی به منظور به تعویق انداختن برگزیت است تا مانع از خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا شود.

در همین حال، رئیس جمهوری آمریکا برای برگزاری دومین دیدار خود با رهبر کره شمالی عازم ویتنام شده است.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، طبق اعلام خبرگزاری موج، در بازار غیررسمی امروز (۷ اسفند ۱۳۹۷) تا ساعت 15، قیمت دلار برای فروش ۱۳،۷۵۰ تومان گزارش شده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۳،۲۵۰ تومان و ۱۳،۳۵۰ تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو برای فروش در بازار غیررسمی امروز ۱۵،۶۵۰ تومان است. همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۷۷۲ تومان تعیین شد.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۵،۵۰۰ تومان و ۱۵،۶۰۰ تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 18:30، قیمت سکه تمام بهار طرح قدیم چهار میلیون و 600 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 745 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به دیروز با کاهش نسبی مواجه بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 432 هزار و 382 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 600 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 700 هزار تومان و 850 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.