کد مطلب: ۳۳۴۹۴۵

قیمت طلا و ارز در بازار روز شنبه

قیمت طلا و ارز در بازار روز شنبه

نرخ خرید دلار و یورو از سوی بانک‌ها کاهشی شد اما این روند نسبت به نرخ صرافی‌ها در بازار آزاد بیشتر بود، قیمت طلا و سکه نیز روند کاهشی را در بازار دنبال کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بانک‌ها امروز (۲۴ آذر) براساس گزارش خبرگزاری ایسنا نرخ خرید ارز را کاهش دادند و تا ساعت ۱۳ امروز هر دلار آمریکا را ۱۰ هزار و ۹۳ تومان خریدند. همچنین نرخ خرید یورو نیز نسبت به آخرین روز هفته قبل کاهشی بوده و ۱۱ هزار و ۴۱۵ تومان است. در صورتیکه روزهای پایانی هفته گذشته هر دلار در بانک‌ها قیمت ۱۰ هزار و ۱۱۱ تومان و هر یورو ۱۲ هزار و ۱۲۲ تومان خریداری می‌شد.

امروز قیمت خرید پوند نیز در بانک‌ها ۱۲ هزار و ۷۱۴ تومان است.

همچنین بر اساس اعلام صرافی‌ها، نرخ فروش لیر امروز در بازار غیر رسمی ۲۰۴۸ تومان، نرخ فروش درهم ۲۷۲۵ تومان و نرخ فروش پوند نیز ۱۳ هزار و ۱۴۵ تومان است.

قیمت خرید هر دلار آمریکا در بازار آزاد توسط صرافی ملی امروز نیز ۱۰ هزار و ۱۵ تومان اعلام شده است که پایین‌تر از نرخ خرید بانک‌هاست.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار تا ساعت 17 امروز در صرافی بانک ملی 10 هزار و 135 تومان بود که این ارز را صرافی‌های بانکی از مردم 10 هزار و 100 تومان خریداری کردند. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو تا این ساعت نیز 12 هزار تومان فروخته شد که این ارز را صرافی‌های بانکی از مردم 11 هزار و 900 تومان خریداری می‌کردند.

گزارش تجارت‌نیوز می‌افزاید: قیمت سکه تمام بهار طرح جدید سه میلیون و 520 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم سه میلیون و 370 هزار تومان بود. گفتنی است قیمت تمام سکه بهار آزادی امروز نسبت به روز پنج‌شنبه بین 50 تا 60 هزار تومان کاهش داشته‌است.

در بازار امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار 307 هزار تومان قیمت دارد.

قیمت اونس جهانی طلا امروز 1239 دلار است، نیم سکه، یک میلیون و 820 هزار تومان فروخته می‌شود، ربع سکه یک میلیون و 70 هزار تومان و سکه گرمی ۶۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.