کد مطلب: ۴۱۹۸۴۳

قیمت سکه گرمی به ۹۰۵۰۰۰ تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۱۰/۸

قیمت سکه گرمی به 905000 تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز 98/10/8

قیمت طلا و سکه در بازار امروز با توجه به ثبات بهای جهانی طلا تحت تاثیر افت نسبی نرخ ارز تعیین شد که بر این اساس قیمت سکه گرمی با پنج هزار تومان کاهش به 905 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت جهانی طلا امروز یکشنبه با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی تغییری نداشت و در رقم 1511 دلار در هر اونس ثابت ماند.

به گزارش کیتکو نیوز، گرچه نگرانی بازار نسبت به تنش های تجاری چین و آمریکا تا حدی کاهش یافته و ثبات سیاسی به طور نسبی در بریتانیا برقرار شده است ولی جورج میلینگ استنلی تحلیلگر ارشد State Street Global بر این باور است که نااطمینانی و نگرانی در سال 2020 از بازار دور نخواهد شد و طلا همچنان در رادار سرمایه‌گذاران خواهد بود.

وی در ادامه افزود: توافق تجاری موقت بین آمریکا و چین از یک سو و پیروزی محافظه کاران در انتخابات انگلیس موجب کاهش نگرانی‌ها در بازارهای بین‌المللی شده است ولی این 2 عامل هنوز تاثیر مهمی بر بازار طلا در سال 2020 خواهد داشت و می‌تواند موجب افزایش تقاضا و قیمت این فلز گرانبها شود.

این تحلیلگر بین‌المللی اظهار کرد: مسائل اصلی و جدی بین آمریکا و چین هنوز حل نشده است و موجب افزایش نااطمینانی در بازارهای مالی خواهد شد و این مساله در نهایت به نفع طلا خواهد بود.

وی درباره اوضاع انگلیس نیز گفت: بوریس جانسون موفق به کسب اکثریت کرسی های پارلمانی شده است ولی سرمایه گذاران هنوز نمی‌دانند تبعات خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا دقیقا چه خواهد بود و برگزیت چه تاثیری بر اقتصاد خواهد داشت.

استنلی پیش‌بینی کرده است که قیمت هر اونس طلا سال آینده در محدوده 1450 تا 1600 دلار در نوسان خواهد بود.

وی در این باره گفت: ما وارد یک مرحله باثبات از رشد متعادل قیمت طلا برای آینده قابل پیش‌بینی شده ایم. نوسانات و تنش‌های سیاسی یک عامل مهم برای افزایش قیمت طلا خواهد بود. اگر تنش‌های تجاری و نااطمینانی‌های سیاسی به همین وضعیت ادامه یابد، فدرال رزرو آمریکا و سایر بانک‌های مرکزی بزرگ جهان چاره‌ای جز پایین نگه داشتن نرخ بهره نخواهند داشت. این مساله موجب خواهد شد تا نرخ بهره واقعی بسیار پایین بوده و سرمایه گذاران برای خرید طلا تشویق شوند.

استنلی تصریح کرد: حتی اگر فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را در سال 2020 افزایش دهد این مساله تاثیر محدودی بر قیمت طلا خواهد داشت.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ تا ساعت 17، 12,950 تومان تعیین شده و بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 12850 تومان و 12950 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو در بازار امروز 14,256 تومان اعلام شده که بانک مرکزی نیز قیمت یورو را 4693 تومان تعیین کرده است.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 14150 تومان و 14250 تومان اعلام کرده است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 17، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و 590 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 595 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به دیروز کاهش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 469 هزار و 87 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 360 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 450 هزار تومان و 905 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    برادرم سکه به خانومش بدهکار بود از بسکه قیمت سکه بالا رفته،نمیتونست سکه پرداخت کنه،مجبور بود روز و شبش را یکی کنه،که نندازنش زندان و بچه هاش بی رزق و روزی نشن،برادرم تصادف کردند و از دنیا رفتند

    • ناشناس

      راحت شد بیچاره

    • ناشناس

      خدا رحمتشون کنه

    • ناشناس

      ???

    • ناشناس

      خدا رحمتش کنه

  • M

    تسلیت میگم بتون

  • ناشناس

    چرا سکه مهر کر ه ک نتواند ۵ تا سکه مهرش میکرد اگر ۵ تا بود طلاق هم نمیگیره مردحسابی منهم تعداد تاریخ تولدم سکه بدند روز اول طلاق میگیرم البته اگر زن بودم خود زیادی مهر تحریک کننده است ک طلاق بگیرند

  • ناشناس

    مهریه زیادی ظلم است برای خانمها وسوسه کننده است

  • ناشناس

    مرحوم در راه رزق وروزی خانواده بوده است انشا….. که با شهدا محشور گردد.

  • ناشناس

    ممنون

  • ناشناس

    الان سکه گرمی چند؟؟