کد مطلب: ۳۷۷۷۱۴

سکه امامی ۴۸۰۰۰۰۰ تومان شد / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۳/۴

سکه امامی 4800000 تومان شد / قیمت طلا و دلار امروز 98/3/4

قیمت طلا و سکه در بازار امروز تحت تاثیر رشد نسبی بهای جهانی طلا و افت نرخ ارز بود که بر این اساس قیمت هر قطعه سکه امامی به 4 میلیون و 800 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیو ز، بازار جهانی طلا دیروز جمعه در حالی بسته شد که قیمت این فلز گرانبها پس از افت ارزش دلار روندی صعودی به خود گرفت و به 1285 دلار در هر اونس رسید.

پس از اینکه آمار ضعیف کالاهای بادوام و فعالیت‌های کارخانه‌های آمریکا، نگرانی در مورد اینکه درگیری با چین احتمالا به اقتصاد آمریکا خسارت می‌زند، ارزش دلار از بالاترین رقم دو هفته گذشته دور و این امر سبب تقویت ارزش دلار شد.

باب هابرکون، استراتژیست ارشد بازار طلا گفت: «ما ارقامی داریم که با انتظارات مطابق نیست. معمولا، با چنین اخباری قیمت طلا بالا می‌رود اما اکنون ارزش اوراق قرضه هم بالا رفته است که به طلا فشار کاهشی وارد می‌کنند.»

بی‌ثباتی در غرب آسیا نیز جذابیت امنیت طلا را تقویت کرد. ترامپ اعلام کرده است که 1500 نیروی نظامی آمریکا را به خاورمیانه می‌فرستد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، در بازار غیررسمی امروز ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ تا ساعت 18، قیمت دلار برای فروش 13,970 تومان گزارش شده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را 4200 تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 13870 تومان و 13970 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو برای فروش در بازار غیررسمی امروز 15,864 تومان است. همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۶۸۵ تومان تعیین شد.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 15770 تومان و 15870 تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز تا ساعت 19، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و 700 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 800 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که بهای انواع سکه تمام نسبت به روز پنجشنبه با کاهش مواجه بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 433 هزار و 74 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 650 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 720 هزار تومان و یک میلیون تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.