کد مطلب: ۴۰۰۱۹۲

قیمت سکه گرمی به ۸۵۰۰۰۰ تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۶/۲۵

قیمت سکه گرمی به 850000 تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز 98/6/25

قیمت طلا و سکه امروز تحت تاثیر رشد بهای جهانی طلا و افزایش نسبی نرخ ارز بود که بر این اساس قیمت سکه گرمی به 850 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ،قیمت طلا در بازارهای جهانی امروز دوشنبه پس از حملات به تاسیسات نفتی عربستان افزایش یافت و بار دیگر از مرز 1500 دلار گذشت که با رشد حدود یک درصدی به 1505 دلار در هر اونس رسید.

براساس گزارش ایسنا، جفری هالی، تحلیلگر شرکت OANDA در این باره گفت: حملات به تاسیسات نفتی سعودی به چرخش علاقه از بازار سهام به دارایی‌های امن منجر شد. با تشدید تنش‌ها در خاورمیانه و امیدواری به تدابیر محرک مالی بیشتر از سوی بانک‌های مرکزی بزرگ جهان، هدف بعدی طلا صعود به مرز ۱۵۳۰ دلار خواهد بود.

بازارهای سهام آسیا در معاملات روز دوشنبه از صعود بازماندند و شاخص دلار ۰.۲ درصد کاهش پیدا کرد و به ۹۸.۰۵۳ واحد رسید.

بر اساس گزارش رویترز، سرمایه گذاران همچنین منتظر نتیجه نشست سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا و بانک مرکزی ژاپن در هفته جاری هستند.

به گفته وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز، هر اونس طلا ممکن است مقاومت در سطح ۱۵۲۴ دلار را تست کند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، در بازار غیررسمی امروز ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ قیمت دلار تا ساعت 18، 11,340 تومان اعلام شده و بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 11250 تومان و 11350 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو 12,650 تومان تعیین شده و بانک مرکزی قیمت یورو را 4650 تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 12550 تومان و 12650 تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 19:30، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و 10 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 35 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به دیروز با افزیش نسبی همراه بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 406 هزار و 988 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 70 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 260 هزار تومان و 850 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.