کد مطلب: ۴۰۵۴۸۷

قیمت سکه گرمی به ۸۱۰۰۰۰ تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۷/۲۳

قیمت سکه گرمی به 810000 تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز 98/7/23

قیمت طلا و سکه امروز با توجه به کاهش نرخ جهانی فلززرد و ثبات بهای ارز تعیین شد که بر این اساس قیمت سکه گرمی به 810 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت جهانی طلا امروز سه‌شنبه تحت تاثیر مذاکرات آمریکا و چین و انتظار سرمایه گذاران برای نتیجه مذاکرات درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا کاهش یافت و به 1480 دلار در هر اونس رسید.

براساس گزارش ایسنا، به گفته مارگارت یانگ یان، تحلیلگر بازار در شرکت "سی ام سی مارکتس"، بازارها تحت تاثیر بهبود ریسک پذیری، بهبود پیدا کرده‌اند اما روز دوشنبه اخباری منتشر شد مبنی بر این که چین خواستار مذاکرات بیشتر و گفت و گو پیش از هر گونه توافقی شده که بسیار مایوس کننده است.

بلومبرگ به نقل از منابع آگاه خبر داد چین خواستار مذاکرات بیشتر تا پایان اکتبر برای تبیین جزییات فاز اول توافق تجاری پیش از موافقت شی جین پینگ، رییس جمهور چین برای امضای آن هستند.

در این بین آمار اقتصادی نامطلوبی که در چین منتشر شد، انتظارات برای رونمایی تدابیر مالی بیشتر از سوی چین را تقویت کرد.

آمریکا روز جمعه فاز اول توافق تجاری با چین را اعلام و افزایش برنامه‌ریزی شده تعرفه‌ها روی واردات کالاهای چینی را به تعویق انداخت اما تعرفه‌هایی که پیش از این وضع شده‌اند به قوت خود باقی می مانند و مقامات دو طرف اظهار کرده‌اند پیش از این که با یک قرارداد نهایی موافقت کنند، کارهای زیادی باید انجام شود.

بر اساس گزارش رویترز، بازارهای سهام آسیا و وال استریت با امیدواری سرمایه گذاران به این که انگلیس هنوز فرصت دارد از خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا اجتناب کند، صعود کردند.

در این بین، بانک مرکزی آمریکا اواخر ماه میلادی جاری دیدار خواهد کرد و بازارها به دنبال نشانه‌هایی از تصمیم بانک مرکزی آمریکا درباره کاهش بیشتر نرخهای بهره هستند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ تا ساعت 18، 11,343 تومان تعیین شده و بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 11250 تومان و 11350 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو در بازار امروز 12,543 تومان اعلام شده که بانک مرکزی نیز قیمت یورو را 4633 تومان تعیین کرده است.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 12450 تومان و 12550 تومان اعلام کرده است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 18:30، قیمت سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و 960 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید سه میلیون و 965 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به دیروز ثابت مانده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 404 هزار و 911 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 20 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 230 هزار تومان و 810 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چی بسر مردم میخواد بیاد تورا خدا فکرجوان ها باشین بخداگناه دارن نمیتونن ازدواج کنن ب همه راهی کشیده میشن

  • ناشناس

    بارها گفتم و باز می گویم قیمت طلا درایران واقعی نیست چون روزانه مبلغی بادستور وبدون منطق اقتصادی پایین می آورند برای اینکه وانمود کنند که ارزان شده است در حالیه همه مردم می دانند د روغ است ودارند حق الناس می کنند می دانید چون ملاحظه بکنید روزی که طلای جهانی بالا می رود دلار پایین اعلام می کنند تا بالا نرود وروزی که جهانی پایین می اید یا ثابت نگه می دارند یا بازم پایین می اورند پس متطق اقتصادی در کار نیست وبازور کشتی ارا را مجبور می کنند علیر غم میلش قیمت واقعی اعلام نکند به این می گویند قیمت سر نیز ه ای که بلاخره روزی اقتصاد ایران وحشتناک ویران می کند با بالارفتن بی منطق اقتصادی قیمت که دیگر کسی جلودار نیست باید دست اندرکاران قیمت علم اقتصاد بلد باشند نه مثل احمدی نژاد که به توصیه اقتصاددانهای عاقل ودلسوز عمل نکر د و ۱۰۰ سال اقتصاد ایران عزیز ومردم شهید پرورش عقب انداخت وداغون کرد