خبر مهم:

کد مطلب: ۷۵۷۴۲۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ / عقب‌نشینی سکه به کانال ۲۳ میلیون تومانی

قیمت طلا و سکه امروز 16 بهمن 1401 / عقب‌نشینی سکه به کانال 23 میلیون تومانی

قیمت طلا و سکه امروز 16 بهمن 1401 روندی نزولی را در پیش دارد. بازار طلا و سکه در مدت اخیر نه تنها تحت تاثیر روند با ثبات دلار در کانال فعلی جهش چشمگیری را تجربه نکرده، بلکه در نتیجه ریزش قیمت طلای جهانی با افت جدی در پایان هفته گذشته روبرو بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا و سکه امروز و در اولین روز معاملاتی هفته نوساناتی کاهشی را تجربه می‌کند. قیمت طلا در لحظه تنظیم این گزارش دو میلیون و 45 هزار و 700 تومان در هر گرم ثبت شده است.

قیمت طلا و سکه امروز 16 بهمن 1401

قیمت سکه امامی

قیمت سکه امروز مسیری نزولی را طی می‌کند و در لحظه تنظیم این گزارش 23 میلیون و 996 هزار تومان قیمت خورده است. این فلز ارزشمند بر روی 24 میلیون و 849 هزار تومان بازگشایی شده و حالا چهار میلیون و 166 هزار تومان حباب دارد.

قیمت سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی در حال حاضر 22 میلیون و 296 هزار تومان است. قیمت این سکه طرح قدیم همانند سکه امامی روندی رو به پایین را تجربه می‌کند و حباب آن دو میلیون و 716 هزار تومان برآورد می‌شود.

قیمت نیم سکه

قیمت نیم سکه امروز نسبت به آخرین نرخ ثبت شده برای روز گذشته 50 هزار تومان افزایش را تجربه کرده و اکنون 14 میلیون و 300 هزار تومان قیمت دارد. حباب نیم‌سکه چهار میلیون و 189 هزار تومان ثبت شده است.

قیمت ربع سکه

قیمت ربع سکه در این لحظه 9 میلیون و 400 هزار تومان قیمت دارد و نسبت به روز گذشته کاهشی 200 هزار تومانی را تجربه کرده است. حباب این نوع سکه کوچک چهار میلیون و 561 هزار تومان تعیین شده است.

قیمت سکه گرمی

قیمت سکه گرمی امروز پنج میلیون تومان تعیین شده و در بین باقی انواع سکه تنها مرودی است که روندی افزایشی را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است. همچنین حباب این سکه دو میلیون و 576 هزار تومان برآورد شده است.

در طول هفته گذشته به دلیل ثبات نسبی قیمت دلار، قیمت طلا و سکه نیز روندی کم‌نوسان را در کانال 24 میلیون تومان تجربه کرده و حالا مجددا وارد کانال 23 میلیون تومانی شده است.

از اوایل دی‌ماه امسال تا کنون دلار حدود 10/5 درصد افزایش را تجربه کرده است. سکه نیز پس از جهش نرخ دلار تا 25 میلیون تومان رشد کرد. برخی از کارشناسان معتقدند در صورت تدوام شرایط موجود ممکن است قیمت سکه تا 28 میلیون تومان نیز رشد کند.

البته از سویی دیگر انس جهانی نیز تا کانال 1800 دلاری ریزش داشته و این عامل را نیز می‌توان بر روندی نزولی امروز طلا و سکه موثر دانست.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار ارز و طلا بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    میلیونی می‌ره بالا تومانی میاد پایین بعد خودمون گول میزنیم وذوق میکنیم طلا آمده پایین حالا هی به جوانان سفارش کنید ازدواج کنند از کجا بیارن

  • ناشناس

    طلا بخریم یان صبر کنیم

    • ناشناس

      بخردوست‌عزیز

  • ناشناس

    سه برابر کن بعد 100 تومن کاهش کیف کن واقعا شماها کی هستید