خبر مهم:

کد مطلب: ۷۵۲۲۷۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز ۲ بهمن ۱۴۰۱ / سکه وارد کانال جدید شد

قیمت طلا و سکه امروز 2 بهمن 1401 / سکه وارد کانال جدید شد

قیمت طلا و سکه امروز دوم بهمن 1401 مطابق با روال چند روز گذشته در مسیری افزایشی قرار دارد. این دو فلز ارزشمند اکنون در قله قیمتی خود قرار دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز دوم بهمن 1401 قیمت سکه مطابق با روند افزایشی قیمت دلار، مسیری صعودی را پشت سر می‌گذارد و در قله قیمتی خود ایستاده است.

بر همین اساس قیمت طلای 18 عیار نیز رشد قیمتی دارد و چهارمین روزی است که در کانال دو میلیون تومانی قرار گرفته است؛ در لحظه تنظیم این گزارش هر گرم طلای 18 عیار دو میلیون و 154 هزار تومان قیمت دارد.

قیمت طلا و سکه امروز 2 بهمن 1401

قیمت سکه امامی

امروز معاملات سکه امامی با قیمت 24 میلیون و 851 هزار تومان بازگشایی شده و در تا کنون روندی افزایشی داشته است. به نحوی که توانسته است کانال جدید را فتح کند و اکنون روی قیمت 25 میلیون و 151 هزار تومان نوسان داشته باشد. حباب این سکه چهار میلیون و 392 هزار تومان برآورد می‌شود.

قیمت سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی نسبت به نرخ بازگشایی بازار روندی نزولی و نسبت به آخرین قیمت دیروز مسیری افزایشی را طی کرده است. در حال حاضر این نوع سکه 23 میلیون و 298 هزار تومان قیمت دارد و نرخ روز گذشته آن 23 میلیون و 901 هزار تومان ثبت شده و حباب آن نیز دو میلیون و 900 هزار تومان است.

قیمت نیم سکه

امروز معاملات نیم سکه در سطح 14 میلیون و 700 هزار تومان آغاز شد و تا کنون در همین قیمت بوده، حباب این نوع سکه نیز در حال حاضر چهار میلیون و 494 هزار تومان است.

قیمت ربع سکه

قیمت ربع سکه هم امروز افزایشی است. معاملات ربع سکه امروز در سطح 10 میلیون و 100 هزار تومان آغاز شد و هنوز در همین سطح است. حباب ربع سکه در حال حاضر پنج میلیون و 50 هزار تومان است.

قیمت سکه گرمی

قیمت سکه گرمی امروز نسبت به روز گذشته 200 هزار تومان افزایش داشته و پنج میلیون و 200 هزار تومان قیمت خورده است. حباب این سکه کوچک نیز به دو میلیون و 491 هزار تومان رسیده است.

روز گذشته بازار سکه در دست خریداران بود و با افزایش قیمت سکه مجددا خریدهای هیجانی در سطح جامعه افزایش پیدا کرده است. از سوی دیگر سطح انتظارات تورمی افزایش یافته و این دو عاملی برای صعود قیمتی بازار طلا و سکه بوده‌اند. البته کارشناسان در این مورد بهای انس جهانی را نیز دخیل می‌دانند.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار ارز و طلا بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    رییسی گفته ارزون میشه …

  • ناشناس

    به کجا چنین شتابان

  • ناشناس

    با این وضعیت آرزو به دلمون می مونه یه کوچولو طلا بخریم . آرزو به دل راهی جهان آخرت میشیم.

  • جاوید

    هرسال،هرماه،هرهفته،هرروزو…هر لحظه فقط بالا رفتن قیمتها را شاهدیم.برای بعضی ها افزایش ها عادی شده ولی اکثریت جامعه با استرس و وحشت از آینده فقط روزها را با یاس سپری میکنند.جامعه ملتهب وافسرده است و شادی دراین مملکت افسانه شد.ننگ …