خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۸۲۰۳۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز ۲۹ مهر ۱۴۰۲/ کاهش قیمت طلا و سکه امامی

قیمت طلا و سکه امروز 29 مهر 1402/ کاهش قیمت طلا و سکه امامی

قیمت طلا و سکه امامی امروز روند کاهشی دارد اما سکه بهار آزادی اندکی افزایشی است. حباب قطعات سکه امروز روند کاهشی دارد. همچنین دلار هم نزولی است و به کانال 50 هزار تومان بازگشته. اما انس افزایش قیمت را تجربه کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز، شنبه 29 مهر تا لحظه تنظیم این خبر قیمت طلا و سکه روند کاهشی دارد. امروز قیمت طلا در کانال دو میلیون و 400 هزار تومانی در حال کاهش است. قیمت سکه امامی نیز که به کانال 28 میلیون تومانی بازگشته است و در این کانال روند نزولی دارد. اما سکه بهار آزادی اندکی افزایش قیمت را تجربه کرده است. همچنین دیگر قطعات و حباب سکه نیز، نزولی هستند. امروز قیمت دلار در کانال 50 هزار تومانی روند کاهشی دارد. انس جهانی با وجود تعطیلی بازارهای جهانی در برخی منابع افزایشی ثبت شده و با رشد 0.20 به 1,981.22 رسیده است.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

در بازار داخلی، نرخ طلا در لحظه تنظیم این خبر کاهشی است و دو میلیون و 421 هزار و 8۰۰ تومان معامله می‌شود که حدود 19 هزار تومان کمتر از آخرین نرخ روز کاری گذشته است.

آخرین نرخ نقدی سکه امامی نیز در لحظه تنظیم این خبر نزولی و 28 میلیون و 798 هزار تومان است؛ حدود 143 هزار تومان کمتر از آخرین نرخ روز کاری گذشته.

اما نرخ نقدی سکه بهار آزادی، حدود 16 هزار تومان افزایش را تجربه کرده و به حدود 25 میلیون و 798 هزار تومان رسیده است.

بر این اساس، حباب سکه امامی امروز با حدود 225 هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به پنج میلیون و 150 هزار تومان رسیده است. حباب سکه بهار آزادی نیز با حدود 48 هزار تومان کاهش، امروز به حدود دو میلیون و 65 هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه و طلا

قیمت سکه و طلا 29 مهر 1402

قیمت و حباب انواع سکه

همچنین در نخستین روز هفته، نیم سکه در روندی کاهشی، با قیمت 15 میلیون و 450 هزار تومان معامله می‌شود؛ این رقم 100 هزار تومان کمتر از روز کاری گذشته است. حباب نیم‌ سکه نیز با 132 هزار کاهش، به سه میلیون و 632 هزار تومان رسیده است.

همچنین امروز ربع سکه، نیز امروز روند نزولی دارد و با نرخ 10 میلیون و 450 هزار تومان داد و ستد می‌شود. این رقم 50 هزار تومان کمتر از روز پنجشنبه است. حباب ربع سکه نیز با 70 هزار تومان کاهش، به چهار میلیون و 533 هزار تومان رسیده.

سکه گرمی اما، بدون تغییر نسبت به روز کاری گذشته، با قیمت شش میلیون تومان معامله می‌شود. حباب این سکه هفت هزار تومان کاهش قیمت داشته و سه میلیون و 90 هزار تومان است.

هر مثقال طلا نیز با 40 هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز پنجشنبه، با قیمت 10 میلیون و 495 هزار تومان معامله می‌شود.

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه

امروز قیمت دلار و به دنبال آن طلا و سکه با تلاش بازارساز روند کاهشی دارد. البته اعلام رسمی پایان تحریم‌های موشکی و تسلیحاتی ایران از سوی شورای امنیت نیز بر شرایط فعلی موثر است.

در روزهای گذشته، اثر اخبار مربوط به تنش‌های منطقه خاورمیانه روند قیمت در بازارهای جهانی را صعودی کرده و ریسک‌های سیستماتیک را افزایش داده است. بر همین اساس، طلای جهانی نیز روند صعودی دارد. اما در ایران تدوام رکود در بازار طلا و تلاش بازارساز برای کنترل قیمت دلا، روند قیمت طلا و سکه را در روزهای اخیر کاهشی کرده است. (گزارش پیش بینی قیمت طلا و سکه 29 مهر 1402 را بخوانید.)

برای اطلاعات بیشتر در مورد آینده قیمت طلا و سکه دو گزارش پیش بینی قیمت طلا و سکه و قیمت طلا و سکه 29 مهر 1402 را مطالعه کنید.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار ارز و طلا بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.