کد مطلب: ۷۳۰۴۴۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

فوری؛ رکورد قیمت سکه شکست/ ورود سکه به کانال جدید!

فوری؛ رکورد قیمت سکه شکست/ ورود سکه به کانال جدید!

قیمت سکه بهار آزادی با ثبت رکوردی جدید وارد کانال ۱۷ میلیون تومانی شد، این در حالی است که هر انس طلا در بازارهای جهانی با قیمتی کمتر از دیروز معامله شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز ۶ آذر ۱۴۰۱ وارد کانال ۱۷ میلیون تومانی شد و رکورد جدیدی را در بازار سکه و طلا به ثبت رساند.

گزارشاتی که از بازار طلا و سکه تهران مخابره می‌شود حاکی از رکوردشکنی قیمت سکه است. طبق این گزارشات هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قیمت بیش از ۱۷ میلیون تومان معامله شده که در تاریخ بازار طلا و سکه تهران بی‌سابقه است.

در بازارهای جهانی هم هر انس طلا با قیمت یک هزار و ۷۵۴ دلار معامله شده که نسبت به روز گذشته کاهشی ۰.۰۴ درصدی را به ثبت رسانده است.

قیمت طلا و سکه در بازار تهران

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با قیمتی بیش از یک میلیون و ۵۳۵ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت هر قطعه نیم سکه نیز ۹ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به ثبت رسیده است.

هر قطعه ربع سکه نیز با قیمتی معادل ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان خرید و فروش شده است. قیمت سکه گرمی نیز در محدوده سه میلیون و ۴۲۰ هزار تومانی به ثبت رسیده است.

حباب سکه چقدر است؟

حباب سکه امامی با جهشی بیش از هفت درصدی نسبت به روز گذشته به محدوده دو میلیون و ۹۱ هزار تومانی وارد شد. حباب نیم سکه نیز یک میلیون و ۷۰۷ هزار تومان محاسبه شده و حباب هر قطعه ربع سکه معادل دو میلیون و ۴۲۶ هزار تومان به ثبت رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    رئیسی مچکریم