کد مطلب: ۵۳۹۰۱۰

آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز ۲۱ اردیبهشت

آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز ۲۱ اردیبهشت

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت با ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش، ۹۶۸ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد. آخرین قیمت طلا و سکه تا پیش از امروز چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت با ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش، ۹۶۸ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد. قیمت سکه بهار آزادی در بازار آزاد دوشنبه(۲۰ اردیبهشت) با ۳۰۰ هزار تومان افزایش، ۹ میلیون و ۶۹۸ هزار تومان معامله شد.

دنیای اقتصاد نوشت: در روزی که دلار وارد کانال بالاتر شد، سکه امامی نیز راه افزایشی را در پیش گرفت و با ۳۰۰ هزار تومان افزایش به بهای ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید. به گفته فعالان، رفتن سکه به بالای محدوده ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌تواند توجه دسته‌ای از معامله‌گران را به خود جلب کند و خریداران جدیدی به بازار وارد شوند. روز گذشته قیمت سکه بیشتر با توجه به روند صعودی دلار، رشد کرد و خبری از اثرگذاری طلا تا ساعت ۳ بعدازظهر نبود.

اقتصاد نیوز نوشت: طلا اولین روز کاری هفته بازارهای جهانی را با روند افزایش دنبال کرد. قیمت فلز زرد رنگ از حوالی ۱۸۳۰ دلار شروع به افزایش کرد و تا ۱۸۳۸ دلار بالا رفت. قیمت طلا دوباره قدری پایین آمد و در حوالی ۱۸۳۵ دلار نوسان می‌کند. تغییرات شاخص دلار در روز گذشته منفی بود. بازدهی شاخص اوراق ده‌ساله خزانه‌داری آمریکا تغییراتی مثبت را به ثبت رساند اما زیر مرز حساس ۱٫۶ درصد نوسان می‌کند.

با وجود سرعت زیاد بازسازی اقتصادی در کشور آمریکا بازار کار این کشور هنوز از آسیب وارد شده توسط پاندمی بیرون نیامده است و برخی آمارها نشان می‌دهد که در حال حاضر ایجاد ۸ تا ۱۰ میلیون موقعیت شغلی برای بازگشت به شرایط قبل از کرونا نیاز است. علاوه بر این حمله سایبری به یکی از مسیرهای انتقال سوخت در آمریکا موجب اعلام شرایط اضطراری و ایجاد نگرانی‌هایی شد که می‌توانست با رشد قیمت طلا در ارتباط باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مردم سکه وطلا فقط توروزنامه ویترین مغازه میتوان ببین بیست سال پیش حقوق بود ماهی 200هزار سکه بود70هزارالان حقوقم 3میلیون سکه چند…

    • ناشناس

      واقعا جای تاسفه که جامعه بااین سرمایه نفت، به این روزگار افتاده مردم فقیر درحالیکه حقشون سرمایه داری هست

    • Hasrat

      واقعا من موندم کی باید جوابگو باشه همین خونه های مسکن مهر به خواهر گفتن ۱۸ میلیون بدین بعد هشت سال کلید تحویل اون هیجده میلیون هم دادن گفتن دومیلیون دگه برای برق بدین اونم دادن گفتن باید شما سود اون هیجده میلیون بدین خواهرم گفته با این حقو سه میلیون چطور باید ما دوباره شش میلیون دگه بدیم اصلا رحم ندارن آدمای دزد وگذاشتن هی دارن از مردم پول می گیرن هیچکس،پیگیر نیست اگه کسی ازمسولین این پیامو می خونه لطفا پیگر مسکن بندرعباس،باشین