کد مطلب: ۵۴۱۹۰۱

آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز ۲۸ اردیبهشت

آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز 28 اردیبهشت

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت با سه هزار و ۷۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۱۴ هزار تومان معامله شد. آخرین قیمت طلا و سکه پیش از امروز چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت با سه هزار و ۷۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۱۴ هزار تومان معامله شد. قیمت سکه بهار آزادی در بازار آزاد دیروز دوشنبه با ۹۷ هزار تومان کاهش، ۱۰ میلیون و یک هزار تومان معامله شد.

دنیای اقتصاد نوشت:

افت ۲۴۰ هزار تومانی سکه

در سومین روز هفته، سکه امامی راه‌نزولی را در پیش گرفت و محدوده حمایتی ۱۰میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی را از دست داد. ساعت ۴ بعدازظهر فلز گرانبهای داخلی درمحدوده ۱۰ میلیون و ۶۰ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت که ۲۴۰ هزار تومان کمتر از روز یکشنبه بود. افت قیمتی سکه در شرایطی صورت گرفت که بهای طلا در بازارهای جهانی تا ساعت ۳ بعدازظهر در مسیر صعودی قرار داشت و از به محدوده هزار و ۸۵۰ دلاری عبور کرده بود.

در روزی که طلا در مسیر صعودی قرار داشت، فشار کاهشی دلار بود که سکه بازان را در موقعیت فروش قرار داد. تحلیلگران فنی باور دارند در صورتی که سکه نتواند به بالای محدوده ۱۰میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بازگردد، احتمال افت این فلز گرانبها به زیر مرز ۱۰میلیون تومانی وجود دارد. از نگاه آنها حمایت بعدی قیمت سکه محدوده ۹میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

سکه‌بازان روز گذشته برای حفظ مرز ۱۰میلیون تومانی تلاش زیادی کردند. در این شرایط ممکن است معامله‌گران یک‌بار دیگر برای قرار دادن سکه در مسیر صعودی تلاش کنند.

آخرین اخباز بازار طلا را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.