کد مطلب: ۲۰۳۰۷۱

قیمت لوازم خانگی بدون تغییر ماند

قیمت لوازم خانگی بدون تغییر ماند

رئیس اتحادیه لوازم خانگی عنوان کرد که قیمت لوازم خانگی تا آخر فروردین‌ماه سال آینده تغییری نمی‌کند.

محمد طحان‌پور اظهار کرد: با افزایش قیمت ارزهای عمده در هفته‌های اخیر نگرانی برای افزایش قیمت لوازم خانگی وجود داشت و به همین دلیل شاهد توقف خرید‌و‌فروش بودیم البته این افزایش قیمت دلار مانند گذشته باعث در بازار لوازم خانگی شتاب ایجاد نکرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس این خبر، رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: مجموع این شرایط سبب شد لوازم خانگی پنج درصد گران شود اما سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان بلافاصله ورود کرد و روند کاهش قیمت‌ها را انجام داد و اینکه برخی از فروشندگان اعلام کرده بودند پس از ۲۲ بهمن کالاهای آن‌ها گران می‌شود به هیچ عنوان این اتفاق نمی‌افتد.

طحان‌پور تاکید کرد: با شرکتی که قیمت‌های خود را به نرخ‌های سابق بازنگرداند برخورد می‌شود چرا که افزایش قیمت‌ها به صلاح کشور نیست و شرکت‌ها هم نباید به دنبال افزایش قیمت باشند بلکه می‌توانند از سود خود کم کنند و با وجود افزایش نرخ دلار آرامش در بازار لوازم خانگی برقرار است و به اندازه کافی کالا در بازار وجود دارد و جای هیچگونه نگرانی نیست.

این مقام مسئول گفت: کسبه ۱۱ ماه از سال به انتظار روزهای پایانی سال هستند تا در این ایام کالاهای خود را به فروش برسانند و در نمایشگاه‌های بهاره تنها یک سری سودجو که مالیاتی نمی‌پردازند حضور دارند و این شرایط در شهرستان‌های کوچک بدتر است و اتحادیه‌ها می‌توانند نمایشگاه‌هایی را برپا کنند که این موضوع هیچ اشکالی ندارد و همچنین اعضای اتحادیه هم می‌توانند کالاهای خود را عرضه نمایند.

طحان‌پور گفت: مردم سعی کنند کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه‌هایی که پروانه کسب دارند تهیه نمایند چون امکان تخلف در این مراکز بسیار پایین است و اتاق اصناف ایران به تازگی بخشنامه‌ای را ابلاغ کرده که طبق آن اصناف از هرگونه افزایش قیمت تا پایان فروردین منع شدند.

منبع: جامعه خبر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.