کد مطلب: ۴۴۳۱۵۵

رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران پاسخ داد:

قیمت لوازم خانگی در سال ۹۹ چه می‌شود؟ / آغاز به کار واحدهای صنفی لوازم خانگی از شنبه

قیمت لوازم خانگی در سال ۹۹ چه می‌شود؟ / آغاز به کار واحدهای صنفی لوازم خانگی از شنبه

رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران می‌گوید: چنانچه دولت نرخ مالیات را برای فعالان بازار تغییری ندهد ممکن است قیمت لوازم خانگی در سال ۹۹ ثابت باقی بماند اما چنانچه قرار باشد نرخ مالیات نیز همپای نرخ تورم افزایش یابد قیمت لوازم خانگی تغییر خواهد کرد.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران در پاسخ به این پرسش که با توجه به افزایش نرخ دستمزد آیا قیمت لوازم خانگی در بازار گران خواهد شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: از روز شنبه ۳۰ فروردین قرار است تمام واحدهای صنفی لوازم خانگی با رعایت اصول بهداشتی مغازه‌هایشان را باز کنند، این در حالی است که پاساژها حق بازگشایی ندارند. با توجه به افزایش قیمت ارز و نرخ دستمزد هنوز کارگروهی در حوزه تولید برای قیمت‌گذاری کالاهای لوازم خانگی تشکیل نشده است.

مرتضی میری افزود: چنانچه دولت نرخ مالیات را برای فعالان بازار تغییری ندهد ممکن است قیمت لوازم خانگی در سال ۹۹ ثابت باقی بماند اما چنانچه قرار باشد نرخ مالیات نیز همپای نرخ تورم افزایش یابد قیمت لوازم خانگی تغییر خواهد کرد.

او اظهار کرد: فعلا تمام واحدهای صنفی متعلق به حوزه صنعت لوازم خانگی بسته است. خرید و فروشی در این حوزه انجام نمی‌شود ممکن است برخی‌ به دلیل ارتباطی که با برخی از واحدهای صنفی دارند لوازم خانگی خود را تلفنی سفارش دهند؛ این در حالی است که هیچ فعل و انفعالی عملا به طور رسمی در بازار صورت نمی‌گیرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.